Linkovi:
Forumski Star Trek - the best parody ever
Ovo sam ja na forumu.

Ako nekoga zanima tko se krije iza ovih tekstova, evo:
Photo 1: smile!
Photo 2: glupa zanesenost
Photo 3: koje poziranje (*rolleyes*)

Posebni blogovi:
Koalicija
Miomaocetung (my pet),
Mad (something different),
Carica (zadivljujuće), Panonski mornar (my twin),
Hal, Glupinickname, Watashi, Blackadder, Ribac, Unspeakable, AxMi-24

(...ima ih još...)

06.09.2004., ponedjeljak

Selfish, that's what I am

Dobro je nekad biti prisiljen apstinirati od neta i bloga. Skupi se puno materijala za pisanje. Pa i među komentarima. Inače, često puta se osvrnem na komentare s mog bloga, jer stvarno me inspiriraju. Inače, baš prije nego sam bila prisljena na blog apstinenciju, imala sam ideju za tekst potaknuta svim lijepim komentarima na blogu. Taj tekst je u glavi i napisat ću ga ovih dana. Sad sam stigla i sad bih reagirala na onaj prilično dugi komentar đeda u prošlom tekstu, jer baš mi je to u glavi sada. Ako ne napišem, zaboravit ću, jer imam običaj zaboraviti da me nešto naljutilo ili uznemirilo ili nešto slično tome.
O patetici ne bih jer znam da je ima. Iako mrzim patetiku, ne možeš je izbjeći ako se odlučiš pisati o tome o čemu ja pišem. I zato: patetiko, let's play a song!
Egocentrizam: o da, ima ga u izobilju. No opet, nema li ga kod svakoga? Jer ako razmislimo, sebičnost je najosnovnija ljudska osobina, ma koliko mi šutjeli o tome. Svi su ljudi po defaultu sebični. A tek onda dolaze neke preinake i neki potprogramčići koji tu sebičnost smanjuju ili (vrlo rijetko) neutraliziraju. Kad se razmisli i analizira sve što radimo prilikom zaljubljivanja: čista sebičnost. Želimo ugoditi sebi, prije svega! Želimo da nas netko voli. Zašto? Jer smo sebični! Ok, malo karikiram sada, ali smatram da je glupo nekog osuđivati zbog egocentričnosti. Jer je svuda oko nas. Upoznala sam takve slučajeve ekstremne sebičnosti i okrenutosti sebi, da to nije normalno. Sretna sam što sam ipak dobila priliku u životu osjetiti kako to izgleda kad sam sebi nisi najbitniji na svijetu. Budite iskreni prema sebi, ustanite i recite: "Moje ime je **** i ja sam sebičan/na."
Moje ime je N. i ja sam sebična.
Ne kužim druge? Istina. Totalno sam otuđena i izopačena i ne mogu shvatiti ljude oko sebe. Zato i nemam nikoga... zato me nitko ne voli... zato sam sama... posvjedočit će oni koje nemam. ;)
Koristoljublje? Eh da... ajmo, ruku na srce. Imate li vi svoj mali svijet? Onaj tko je bez grijeha nek prvi baci kamen.
Toliko o svijetovima u svijetu.

" You think you're a rich man
Now you misbehave
You're not a free man running
Just a comfortable slave

Too much ambition
Without relief
That ain't heaven
But it's what you teach

So selfish
You got more than you can use
But you still don't see
You're so selfish
And you're running out of room

Deeper and deeper
As you forge ahead
Higher and higher
But you've been mislead
Harder and harder
You grind the stone
Faster faster faster
Till you're skin and bones... "


- 21:50 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      
Opis bloga
Zvuk tišine... jedini koji imate kad ostanete sami sa osobom duboko u vama... možda onda pronađete odgovore koje niste znali naći jer ste bili izgubljeni među ljudima...
Ovaj blog posvećen je takvim trenucima, kada ste daleko od svih... s tišinom oko vas... možda i vama tada padne na pamet neka ludost kao i meni:

Želim osvojiti svijet. A onda ću vidjeti što dalje.
Secrets of life
"Ako nije moguće nekoga potpuno imati, najbolje ga je tada potpuno izgubiti."

"Biti pametan znači razlikovati istine koje treba reći od onih koje treba prešutjeti."

"Umanjimo li svoje Ja, tada može rasti nešto važnije."

"... i živi tako da se ne postidiš ni jedne svoje uspomene."

"Svatko vidi kako izgledaš, ali ih malo zna ono što jesi."

"Nikad nismo toliko sretni, ni toliko nesretni kao što mislimo."

"Da su gnjevni pogledi strijelice, svi bi ljudi bili ubojice."

"Vjera je sposobnost da se podnese vlastita sumnja."

"Razmišljati znači duboko se čuditi."

"Kad svi ljudi jednako misle, znači da nitko puno ne razmišlja."

"Istina je - zabrinutost ubija ljubav."

"Budite realni. Očekujte čuda."

"Strah je samo drugo ime za nesposobnost da ovladamo nastajanjem misli."

"Imamo jako malo mašte za bol koju nanosimo drugima."

"Snovi nikada ne umiru. Umiru samo sanjari."

"Imagination is more important than knowledge."