Naš rat

08.05.2007., utorak

Jedna od Najboljih operacija u svijetu-OLUJA

Operacija "Oluja", vojna operacija združenih hrvatskih i bosanskih vojnih snaga iz ljeta 1995.
kad su oslobođeni veliki krajevi Hrvatske uz granicu sa Bosnom i Hercegovinom, gradovi Knin,
Obrovac, Benkovac i drugi, srušena srpska separatistička tvorevina Republika Srpska Krajina i
stvoren put za izlazak najzapadnijih područja Bosne i Hercegovine iz srpskog obruča i izolacije.
Nakon operacije Bljesak u maju 1995. godine pokazalo se da se stanje na terenu promijenilo u
odnosu Hrvatske vojske i Srpskih snaga.
Početkom augusta 1995., nakon problema što su Srbi imali u Bosni i Hercegovini oko Bosanskog
Grahova gdje su pretrpjeli ozbiljne gubitke, dobar dio njihovih jedinica nije bio spreman na odlučnu
akciju Hrvatske vojske u Hrvatskoj. Takva akcija ipak nije bila očekivana jer se Hrvatskoj stalno iz
Washingtona prijetilo sankcijama ako krene u ofanzivu. Presudno je bilo akciju završiti u manje od
sedmicu dana, jer Bljesak je vojno trajao manje od 48 sati, i reakcije iz svijeta su bile pozitivne.
Po hrvatskim podatcima, poginula su 174 pripadnika OSRH i MUP-a, a od toga 20 časnika i 18 dočasnika.
O gubitcima srpske strane postoje protuslovni podatci, no pretpostavlja se, uz sve korekcije i naknadne
informacije, da je poginulo 560 pripadnika vojske "RSK", dok je oko 1850 ranjeno.


- 21:05 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Na ovom blogu će biti mnogi materijali za koje niste ni znali da postoje,također će biti mnogo toga što niste znalo o našem ratu!!!!

Linkovi

Evo vam tekst domoljubnih pjesam

E moj druže beogradski

Lijepe cure beogradske, kako ste se ljubit znale,
Još se sijećam kose plave Novosadske moje male.

Zbog nje sam se ja vozio kraj Dunava i kraj Save,
Sto sam sela zavolio, o kako sam sretan bio.

E moj druže beogradski sve smo srpske pjesme znali,
Pjevali smo prije rata: "Zdravo Djevo kraljice hrvata".

E moj druže beogradski Slavonijom sela gore,
E moj druže beogradski ne može se ni na more.

E moj druže beogradski srest ćemo se pokraj Save,
Ti me nećeš prepoznati pa ćeš na me zapucati.

Pustit ću ti metak prvi, vi budite uvijek prvi,
Drugi ću ti oprostiti, treći će me promašiti.

A ja neću nisaniti i Bogu ću se moliti
Da te mogu promašiti ali ću te pogoditi.

Ja ću tebe oplakati, oči ću ti zaklopiti.
Joj kako sam tužan bio, ja sam druga izgubio.

Hrvatine

Braćo svi u jedan zbroj, krvavi se vodi boj
Za slobodu i za Dom, jedini Dom, Hrvatski Dom

Rane sve ne bole nas, jer se diže roda glas
Bjež'te brzo zvijeri zle, jer dolaze Hrvatine

Dobrovoljci Hrvatski za slobodu ustali,
Nikom nikad prodani, jer Hrvatskoj smo odani

Jugo vojska mora znat Hrvatska će dobit rat
Uza nas su svetinje, a s njima su prokletinje

Čuvaj oče majčicu, ognjište i sestricu,
Stali smo i mi na put, i sin je tvoj sad Hrvat ljut

Nemojte se bojati, mi ćemo pobjediti
Čekajte nas ratnike, i Hrvatske ljepotice

Prelijepa Domovina, bit će opet slobodna
To je zemlja Hrvatska i od Boga i Alaha

Spremaj majko kreveta uskoro se vraćam ja
Teško nije svanula Neovisna nam Hrvatska.

Od stoljeća sedmog

Mislili su neki, već nas neće biti.
Ni veselje svoje nisu znali kriti
Raselit nas triba da nas manje ima,
Nisu tu ni bili tad će reći svima.
Nek tuđinu grizu, roda znati neće
Bez jezika narod nema više sreće
Djeca roda povist neće znati
Potom svoj na svome neće bit Hrvati

Tko na tvrdoj stini svoju povist piše,
Tom ne može nitko prošlost da izbriše,
Varaju se i ne misle tako
Što se krvlju brani, ne pušta se lako.
Tko na tvrdoj stini svoju povist piše,
Tom ne može nitko prošlost da izbriše,
Mi smo tu odavna svi moraju znati
To je naša zemlja, tu žive Hrvati


Kroz vrimena gruba i kroz ljute boje
Branili smo časno mi ognjišće svoje
Čuvaše nam pređi ovu rodnu grudu
Nisu zbog slobode ginuli zaludu
Al' sad evo opet nova zora rudi,
Oslih dugih lita Hrvatska se budi,
Tu na našoj zemlji naš se barjak vije,
Crven bijeli plavi, više se ne krije.

Tko na tvrdoj stini svoju povist piše,
Tom ne može nitko prošlost da izbriše,
Varaju se i ne misle tako
Što se krvlju brani, ne pušta se lako.
Tko na tvrdoj stini svoju povist piše,
Tom ne može nitko prošlost da izbriše,
Mi smo tu odavna svi moraju znati
To je naša zemlja, tu žive Hrvati


Na kamenu tvrdom o tom slova pišu,
"Od stoljeća sedmog tu Hrvati dišu".

Mojoj lijepoj


Ja sam je gledao u svitanje dana
U tihim nocima od zvjezdanog sna
Rumenim sutonima ona me ljubi
Zelenim poljima i beskrajem dna

Ja sam je gledao kroz kapljice kise
Ona je svjetlo sto me vodi kroz noc
Olujnim valovima ona me njise
Ona je ljubav koja ne moze proci

Ja bih ugledao sunce
Kad bih ugledao nju
Ja bih imao ljepotu
Da je pored mene tu

Ja sam znao da cu svoju ljubav pokloniti njoj
Mojoj lijepoj zemlji Hrvatskoj
Ja sam znao da cu svoju ljubav pokloniti njoj
Mojoj lijepoj zemlji Hrvatskoj