Izrada i dizajn:
sndesign.blog


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O naslovnici

Što je novo na blogerskoj sceni... kod nas, a i šire.

Blogbuster

Powered by Tag a Feed.com

eXTReMe Tracker
Google Custom Search

Anketa

Izglasali smo Pevača, Pilence i Duricu.



srijeda, 13.06.2007.

I ja volem Jovanku

Bliži mi se rođendan i pita mene baba šta hoću da mi kupi za rođ.
Kažem ja njoj: "Hoću Playboy zečicu!"
Njen odgovor: "O, Bože, Davore! Pa šta će ti zec?"


Tako otprilike izgleda svakodnevica unuka babe Jovanke, koji se odlučio da svoje dogodovštine iz obiteljskog života podijeli sa širom javnošću na blogu Te Quiero Jovanka.

Iako bi površnom čitatelju moglo zvučati i pomalo uvredljivo, njegovi tekstovi zapravo su uz zajebantsku notu ipak svjesni da ćemo svi, prije ili kasnije, doći na tapet svojih unuka.

No prije nego dođemo u to razdoblje, naša je moralna dužost proslaviti svoje pretke.
Zato uživajte uz dnevnu dozu humora na temu generacijskih razlika u svakodnevnom životu.
Jer Jovanku ćete zavoljeti odmah.


Suputnica
Objavljeno 13.06.2007. u 19:30.

<< Arhiva >>

Javi nam se!

Polja označena zvjezdicom ( * ) obavezna.
E-mail adresu je potrebno upisati ako želite da Vam odgovorimo.

Ime ili nadimak:
E-mail adresa:
Tema: * blogbuster lista
obavijest
pohvala, kritika i sl.
ostalo
Poruka: *