Izrada i dizajn:
sndesign.blog


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O naslovnici

Što je novo na blogerskoj sceni... kod nas, a i šire.

Blogbuster

Powered by Tag a Feed.com

eXTReMe Tracker
Google Custom Search

Anketa

Izglasali smo Pevača, Pilence i Duricu.



ponedjeljak, 24.10.2005.

Ljubav ili sirovi sex?

"Prvi put kada sam imao kurac u ustima ... zapravo se ne sjecam te večeri. Valjda sam bio pijan. Bilo mi je ok. Prvi put kada mi je muškarac svršio u usta ... bilo mi je ok. Prvi put kada mi je muškarac lagao, prvi put kada me ostavio ... tada sam znao da mi više ništa neće biti ok", tako je Jedini opisao svoju percepciju gay miljea. A ovako je opisao tamošnji životni svjetonazor: "Pederi ne vole muškarce. Oni vole kurac." Pročitajte post pod naslovom Fuj, meni se to gadi.


Rock Roll
Objavljeno 24.10.2005. u 20:05.

<< Arhiva >>

Javi nam se!

Polja označena zvjezdicom ( * ) obavezna.
E-mail adresu je potrebno upisati ako želite da Vam odgovorimo.

Ime ili nadimak:
E-mail adresa:
Tema: * blogbuster lista
obavijest
pohvala, kritika i sl.
ostalo
Poruka: *