Našičanin by default!

subota, 29.09.2007.

Posljednja bitka

Nemam rijeci .... spot ce sve reci



Nisam izdrzao, morao sam jucer na Ovcaru. Dosao s posla, rucao, sjeo u auto, pokupio kuma u Osijeku i otisli u Vukovar ....
Zapalili smo svijece i pomolili se za sve vukovarske zrtve i sve poginule u Domovinskom ratu. I to me zapravo najvise "grize". Ne mogu nista vise napraviti, potpuno sam nemocan. Neki drugi nam pisu povijest i kreiraju buducnost.

Nisu valjda bezveze ginuli? Nadam se da ce istina na kraju ipak pobijediti

Imam par fotografija u GALERIJI pa pogledajte ....

29.09.2007. u 19:17 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Download

Kazimir Mikašek napisao je pjesmu za Našice:
Podravka Express

TV program

Brojač

broj posjeta
posjetitelja do sada

...................................................

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima.


Ukoliko nekome trebaju fotografije vece kvalitete i za komercijalnu uporabu, javite se.
Dogovorit cemo se .... ljudi smo ;-)
...................................................
VAZNO!!!!
Stavovi izreceni na MOM blogu su MOJI, MOJI I SAMO MOJI! (I eventualno kojeg posjetitelja)
Tvrtka u kojoj radim nema bas nikakve veze s ovim tekstovima kao niti s izrecenim stavovima!
Zahvaljujem na razumijevanju ;-)