Lost and lonely child

14.02.2008., četvrtak

Usrano valentinovo lol

Okey, baš sam morala pisat na ovaj dan lol.
Mrzim ga xP Dan zaljubljenih....feh.....ne triba mi xP
No dobro, sad da ne počnem filozofirat, preć ću na pametnije stvari O.o
Tila sam jednom iz razreda donit sapun za valentinovo jer su ga našli kako sjedi na smeću. Pa ono da se opere xD
Nije doša T.T
Priča se da je slomio nogu >.> Al' ja nevirujem u to. 100% izmišljaju.
Ponediljak i srida su bili najbolji =D
Ponediljak
Sve je ok prošlo, a najbolje mi je bilo bacanje kroz prozor.
Imali smo blok-sat tehničkog, i za vrime malog odmora, Matko je otiša na WC.
I taman kad je izaša, dočekali su ga muški iz radreda, uvatili ga za noge i ruke,
i bacili ga kroz prozor od WC-a. Srećom, bilo je to na prizemlju xD
Vijesti su došle i do cijele škole. A onda, kad je završio tehnički, drugi dogovor
je već bio spreman: " Ajmo bacit Beru". (to je taj koji je bio na smeću).
Pošto je on malen i slab, baš mi ga je ža'. Tako su i njega bacili, a čistaćice podržavale i smijale se O.o Tek su onda posli postale ka ono brižne >.>
Srijeda
Bilo nas je samo 6 na nastavi XD
Ostali su picali jer su tili gledat kako Blanka Vlašić skače.
Imali su i ulaznice XP Al' kak je bilo mirno....3 muška ; 3 ženske lol
Jbt, pitalo nas je tada kemiju, osim matka >_>''''
Aj dobro, dobila sam 5, tako da se ne trebam žalit lol xD
Upisala sam se na karate ^^ Pa za početak je dobro =)
Jedan mi se počeo upucavat. Al' prema veličini i izgledu, čini mi se
da taj mali ima 9-10 godina xD
Žao mi je šta nisam odgovarala na komentare T.T
Sve sam manje i manje na kompu................a jbg........
Btw, iman novi msn: sadness_and_loneliness@hotmail.com
To je to zasada ^_^
Sayonara ^^

- 21:12 - Komentari (47) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Whee, ja sam Orochimaru XD Rođena sam 17.11.1993 =3
I am Orochimaru!

Neš bezveze


Kewl blogovi / super frendovi smijeh :



Blue Marine
Deniva
Hanon
Kakashi
Kay-Chii
Kika X_O
Lee
Maron
Snow Tear
Suna/Jashin
Twins
Twins 4 ever
Yuna
Zasora
Gomen ako sam nekog zaboravila, btw išla sam
abecednim redom :D

Sasuke

Neš o meni ^^
Ime: Ana B.
Prezime: Počinje na slovo I (hehe)
Godine: približno broju 14 ^^
Horoskop: Škorpion
Razred: 8.a os. šk. ravnje njive
Živim u: Splitu
Volim: pravit gluposti, chatat sa društvom
SAMO NA NETU, okus krvi (lol),
zezat ljude preko telefona XD, gledat animee ^^,
gothe, emo ljude,
imvu, sebe smijeh,tuču itd.
Nevolim, točnije mrzim: cure iz svog razreda
(osim 2 osobe), Hinatu,cajke,školu, dvolične;
bahate;bezobrazne ljude,svoje starce (osim oca hehe),
pedofile,idiotkinje koje se previše užive u modu, Koky,Ćiću,
Miru, Pilićku
itd.

Rock Lee

Itachi
Neji
Temari
Haku
Tsunade
Sakura
Naruto
Kakashi
Gaara
Ino
Zabuza
Kiba