Lost and lonely child

31.12.2007., ponedjeljak

Sretna wam nowa godina XD

Kao prvo, sretna vam nova godina unaprid x]
Ja je neću ni slavit jer mi je malo bolesno o.O
Ko mi misli srat u komentarima da je bolesno nek odfaka.
=P
Inače, i kad bi slavila godinu novu, nebi nju slavila XD
Nego bi slavila odlazak stare :D Ionak mi je bila katastrofa.
I u fizičkom i upshihičkom životu =P
Haha, godina nova, kriteriji gori xD
Jeste čuli na TV-u ili radiju šta će bit? Pogotovo šta će nam
napravit ona govna iz HDZ-a ? haha.
Dok mi cila familija bude na nogama, ja ću bit u krevetu,
slušat Evanescence, Avril, Within Temptation, Disturbed I Green Day.
Aj dobro, neću filozofirat xP
----------------------------------------------------------------------------
Sad ona poštapalica / štafeta of Death note =]

Najljepši smajlići- namcornozubozalivencrytuzanbelj

Koju pjesmu u zadnje vrijeme najviše slušaš: my happy ending, contagious, hot, boulevard of broken dreams, angels,in perfect harmony, memories,
somewhere, going under, missing, my immortal, i tako dalje.
Opiši prijateljicu u tri točke:
Nemam prijateljicu =[

Najljepša imena- Temari, Hinata, Lee, Yumi, neznam ni sama više >_>'''

Amerika ili Afrika - neam pojma o.O Oboje xD

Dopuni...
Ja sam...depresivna
Ja sam...nevidljiva (u prenesenom značenju)
Ja sam...izgubljena

Ovo dalje predajem : - Hanon
- Fallen
- Zasora
--------------------------------------------------------------------
Našla sam negdi u ormari knjigu o Numerologiji xD
Broj imena mi je 22 xD
Evo šta kažu za to:
" To je nesretan broj. Predstavlja dobrog čovjeka kojem lažni prijatelji zabadaju nož u leđa i još mu se rugaju. Takav čovjek je slab sudac, često
je utučen, očajan, usamljen. Mora izbjegavati sve brojeve koji završavaju
na 4, 6, 8, 9. Ima male i rijetke poteškoće i sa suprotnim spolom."

Iskreno, dobro su pogodili O_o
Ako ko želi da i njemu pronađem ovakav broj, neka mi ostavi svoje
ime u komentarima =]
--------------------------------------------------
Btw,
Itachi,
hvala na komentarima. E a jel imaš svoj blog? A msn?
Please mi odgovori =]
Idem sad =)
Moram se tuširat pa, idem ravno u krevet xD
Sayonara =)




- 21:03 - Komentari (65) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Whee, ja sam Orochimaru XD Rođena sam 17.11.1993 =3
I am Orochimaru!

Neš bezveze


Kewl blogovi / super frendovi smijeh :



Blue Marine
Deniva
Hanon
Kakashi
Kay-Chii
Kika X_O
Lee
Maron
Snow Tear
Suna/Jashin
Twins
Twins 4 ever
Yuna
Zasora
Gomen ako sam nekog zaboravila, btw išla sam
abecednim redom :D

Sasuke

Neš o meni ^^
Ime: Ana B.
Prezime: Počinje na slovo I (hehe)
Godine: približno broju 14 ^^
Horoskop: Škorpion
Razred: 8.a os. šk. ravnje njive
Živim u: Splitu
Volim: pravit gluposti, chatat sa društvom
SAMO NA NETU, okus krvi (lol),
zezat ljude preko telefona XD, gledat animee ^^,
gothe, emo ljude,
imvu, sebe smijeh,tuču itd.
Nevolim, točnije mrzim: cure iz svog razreda
(osim 2 osobe), Hinatu,cajke,školu, dvolične;
bahate;bezobrazne ljude,svoje starce (osim oca hehe),
pedofile,idiotkinje koje se previše užive u modu, Koky,Ćiću,
Miru, Pilićku
itd.

Rock Lee

Itachi
Neji
Temari
Haku
Tsunade
Sakura
Naruto
Kakashi
Gaara
Ino
Zabuza
Kiba