Lost and lonely child

10.11.2007., subota

13. post

Grr...
Damn you lazyness! xD
Nakon (skoro) 2 tjedna, novi post =3 XD
I tak mi još ne radi zvučna kartica....užas mi je bez zvuka -__-'''
Za 7 dana mi je rođendan xD Tj. u sljedeću subotu lol.
Najvjerojatnije budem dobila web cam zubo X3
Dobila sam asa iz kemije -_-''
A ništa nisam napravila >:[ Evo ovako:
Drugi sat kemija.
Na kemiji sidim s Baraćem i Ninom. U jednoj klupi side 3 učenika. Ja sam u sredini među ninom i baraćem. Na mojoj lijevoj strani je Nino, a na desnoj je Barać. Vidimo svi, došla je nova profa. Točnije zamjena.
Na 1. pogled nam se nije činila stroga...ustvari i nije dok joj 8.A ne digne
živce XD XD XD
Uzeli smo neke anorganske promjene ugljika. Neznam kako se točno zove :S
I mi počeli divljak kao i uvijek :)
Kako je nino nogama "spuštao" grafoskop, tako se profa više
derala i ljutila na njega. Tako ga je poslala u zadnju klupu sidit s omazićem.
Govori on pred cilim razredom: "e oma kompanijo! aj sad ćemo mi pričat.".
A cili razred crkaje. Posli kad je on otišao, ženska je počela krivit MENE da ja mičem grafoskop -_-''' Kako ja mogu micat grafoskop kad su mi noge i ruke 3 metra dalje od mene? Ma. Ignorirala sam je i nastavila čitat. Poslije 5 minuta mi je palo napamet da bacamo olovke na pod. To je ustvari ninova ideja od petog razreda. Počeli smo svi bacat, a ja i barać crkajemo od smijanja.
Posli je nino lupao petama o pod i cili je razred počeo pričat međusobno.
To ju je razljutilo i rekla je:
"Sad koga otvorim dobit će jedan is kemije!"
Mi svi gledamo koga će otvorit.
"Broj Sedam! Ana B. Ivanković. Ko je to?"
Ja govorim: Ja, evo me. Kako me najutila kad mi je upisala asa >:[
Zamalo nisam počela plakat T_T. Posli sata sam joj rekla " nije fer da loše osuđujete nevine duše." Malo mi je falilo da joj pljunem u facu lol.
Inače nisam loša osoba, al kad mi neko digne tlak, onda je gotov! >:[ .
Ah.
Eto to je to zasad :) Pozz ^_^

- 10:53 - Komentari (62) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Whee, ja sam Orochimaru XD Rođena sam 17.11.1993 =3
I am Orochimaru!

Neš bezveze


Kewl blogovi / super frendovi smijeh :



Blue Marine
Deniva
Hanon
Kakashi
Kay-Chii
Kika X_O
Lee
Maron
Snow Tear
Suna/Jashin
Twins
Twins 4 ever
Yuna
Zasora
Gomen ako sam nekog zaboravila, btw išla sam
abecednim redom :D

Sasuke

Neš o meni ^^
Ime: Ana B.
Prezime: Počinje na slovo I (hehe)
Godine: približno broju 14 ^^
Horoskop: Škorpion
Razred: 8.a os. šk. ravnje njive
Živim u: Splitu
Volim: pravit gluposti, chatat sa društvom
SAMO NA NETU, okus krvi (lol),
zezat ljude preko telefona XD, gledat animee ^^,
gothe, emo ljude,
imvu, sebe smijeh,tuču itd.
Nevolim, točnije mrzim: cure iz svog razreda
(osim 2 osobe), Hinatu,cajke,školu, dvolične;
bahate;bezobrazne ljude,svoje starce (osim oca hehe),
pedofile,idiotkinje koje se previše užive u modu, Koky,Ćiću,
Miru, Pilićku
itd.

Rock Lee

Itachi
Neji
Temari
Haku
Tsunade
Sakura
Naruto
Kakashi
Gaara
Ino
Zabuza
Kiba