Lost and lonely child

28.10.2007., nedjelja

12. post

Konnichiwa ^^
Kako ste? =3
Ja baš i nisam nešto :S
Nemam najbolju frednicu u pravom životu jer me svi mrze...misle da sam sotonist, šta uopće nije istina T_T Nemam se ni kome povjerit....
.....eto zašto sam na internetu, tu me bar cijene ka' prijatelja i imam
se s kim družit! Zato ću vam ovo povjerit:
Onaj idiot Toše je poginio , ste čuli? :-/
Mislim, ja ga baš i nevolim....iz brojnih razloga al' sad mi se
neda nabrajat ;) Jedina sam u svoj razredu koja ga "mrzim".
I jednom mi je slučajno izletilo "ja nevolim tošu proeskog." .
Jedna je ženska to čula, i razglasila po ciloj školi. Sad me mrze, ogovaraju,
rade mi dišpete i ostale ružne stvari T_T.
Za usrani glazbeni moramo naučit neku njegovu pismu, ja mislim da se zove "igra bez granica". Neam pojma. Neću je ni naučit!
Ne želim gubit svoje dragocjeno vrime za kompom na njega xD .
I tako kad je završio sat glazbenog, jedna idiotkinja (Ana) mi je samo počela
govori "Glupačo" jer nisam tošin fan. A idiotkinja do nje , Eni, se počela
na to smijat k'o umobolesnica. >_>'''''''
I am Orochimaru! (Btw, po horoskopu sam ista kao i orochimaru xD )
I tak, počeo je hrvatski. Aj super, bar ću se tu odmorit jer mi je to
naj predmet xD . Nažalost, profa je izašla nešt iz razreda jer ju je neko zva' (neam pojma ko). Možete zamislit kako je to kad me Ana i još
grupa idiotkinja (ženske) ogovaraju, a misle da ih ne čujem -__-''''' .
I tak je meni puko film u glavi, i počela se svađat s njom.
Ruke i noge su mi se tresle od bijesa prema njoj. A nisam ga mogla nikako izbacit >.0
Dok se ja lipo nisam digla i dala joj direkt između usta i brade -.-'''
I onda smo se lipo u razredu potukle, dok profa nije čula buku u razredu.
"Što je ovo, kakva je ovo buka !" -reče ona.
"Zovite ravnatelja, zovite ravnatelja da ovo sredi!" - uskokodače se ana >_>''
I tak smo morale obe izać ispred ploče da profa vidi u čem je problem.
Rasplakale se obedvije, i onda nakon dugog razgovora, smo otišle na misto.
He..he...he....čut će ona mene kad završim fakultet *evil smile*
Neću ovde pisat zašto, al' koga zanima, nek mi ostavi komentar ^.^
Odo ja sad......moram nastavit pravit neke materijale za imvu xD
Sayonara ^_^
- 10:24 - Komentari (59) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Whee, ja sam Orochimaru XD Rođena sam 17.11.1993 =3
I am Orochimaru!

Neš bezveze


Kewl blogovi / super frendovi smijeh :



Blue Marine
Deniva
Hanon
Kakashi
Kay-Chii
Kika X_O
Lee
Maron
Snow Tear
Suna/Jashin
Twins
Twins 4 ever
Yuna
Zasora
Gomen ako sam nekog zaboravila, btw išla sam
abecednim redom :D

Sasuke

Neš o meni ^^
Ime: Ana B.
Prezime: Počinje na slovo I (hehe)
Godine: približno broju 14 ^^
Horoskop: Škorpion
Razred: 8.a os. šk. ravnje njive
Živim u: Splitu
Volim: pravit gluposti, chatat sa društvom
SAMO NA NETU, okus krvi (lol),
zezat ljude preko telefona XD, gledat animee ^^,
gothe, emo ljude,
imvu, sebe smijeh,tuču itd.
Nevolim, točnije mrzim: cure iz svog razreda
(osim 2 osobe), Hinatu,cajke,školu, dvolične;
bahate;bezobrazne ljude,svoje starce (osim oca hehe),
pedofile,idiotkinje koje se previše užive u modu, Koky,Ćiću,
Miru, Pilićku
itd.

Rock Lee

Itachi
Neji
Temari
Haku
Tsunade
Sakura
Naruto
Kakashi
Gaara
Ino
Zabuza
Kiba