Na rubu ...

21.01.2006., subota

taman sam željela prokomentirati iznos od 12 miliona kuna koliko je Vip net uložio u promjenu svog branda i imidža, kad vidim na Blog.hr kako su blogovi prečesto postali meta nekakvih recenzija, a bogami često se tu spominju i tužbe, pa ću evo ostaviti svakome od vas da pretpostavi koje je moje mišljenje o tome, a vjerujem da će te, poznavajući vas, biti vrlo blizu mom mišljenju. ipak ću reći da bi me više od transparentnosti podatka o cijeni promjene imidža zanimalo koliki je postotak njihove zarade od minute mog razgovora. bez obzira što je običaj na zapadu da se javnost izvještava o takvim stvarima smatram da je kod nas uz toliko ljudi na rubu siromaštva neumjesno iznositi takve podatke. možda bi njihovom imidžu više pomoglo da su taj novac dali u neke plemenitije svrhe, a kod nas u Hrvatskoj stvarno ne znaš kome je potrebniji.
mislim da reklame postaju precjenjene. ustvari nadam se da će postati. moja mala djeca ne vjeruju reklamama, a svaku cijenu već ..,69, a kamoli onu glupu od ..,99 odmah zaokružuju na više.
obavještavam proizvođače da moja mnogobrojna obitelj i ja s nestpljenjem očekujemo najnoviji 10 u 1 proizvod da bi pojurili u trgovinu po njega. ha-ha-ha.

<< Arhiva >>