Image Hosted by ImageShack.us

utorak, 09.01.2007.

Sateliti - Vala ću joj polomiti kosti (2003) Kemix productions

Tko se smijao mom prvom postu kad ovo vidi objesit će se istog trenutka. Muslimani ili kako se vole nazivati bošnjaci i njihova muzika.



Žena me je ostavila bez razloga druže
A o meni sve naj gore sada priče kruže
Pitao sam prijatelje najbolje jarane
Svi mi kažu otišla je ona preko grane.

Prip. Naći ću je naći tu je ona blizu
Nije mogla tako brzo izganjati vizu
A kada je nađem Bože mi oprosti
Vala ću joj vala ću joj polomiti kosti.

Rekli su mi kuda iđe u đini se krije
Pitao sam ali tamo dolazila nije
Čujem kako zlujezici proturaju priču
Kako ona sada radi u nekom kafiću.

Prip.

U švicarskoj tetku ima netko mi je reko
Nije mogla tako brzo otići daleko
Ili misli da ja tamo otići ne mogu
Naći ću je makar bila u kozijem rogu.

Prip.

- 11:45 - Komentari (6) - Isprintaj - #