Image Hosted by ImageShack.us

nedjelja, 24.12.2006.

Majko ona je stolar

Bila je lijepa ko san ko cvijet u travi, ugledah je ja na jednoj vatrogasnoj zabavi.
Upitah je tada štaš popit mala, rekla mi je već imam jednu litru štoka - hvala.

Majko mila ja sam se zaljubio,
majko mila pamet sam izgubio.
Rodi me opet majko ova bol me ubija,
rodi me opet majko u kip me pretvara.

Tada stvarno nisam znao, mislio - čistačica al trag sitne piljevine stručnu spremu otkriva.
Mislio sam ona možda kuhinju po mjeri radi al nažalost nije točno drvodjeljac ona je pravi.

Majko, majko ona je stolar
majko, majko pogledaj ormar.
nije, nije moje srce nije kamen
drvo to je, urezuje ona znamen.

Buši, pili, glođe-brusi, blanja trupac od hrastovine ručno-strojno ko od šale složi stolac.
Daske, grede, štafle-letve, fosne snivam, noćne more sa ubodnim pilama ja imam.

Daj mi Bože snage da izdržim
Pomoć ću joj dasku da pridržim.
Pomoć ću joj i oko kućnog praga
samo da mi ona bude draaaaagaaa.


S ovim singlom probijam se na već odavno razbuktalo tržište narodne-poskoč glazbe. Ciljana publika su mi prvenstveno akademski građani koji se ponekad žele odmoriti uz lake note. Naravno ciljam i na ostatak puka (od pružnog pa sve do cestovnog radnika) oni su uvijek vjerna publika. Da bih pridobio i one koji možda ne vole takvu vrstu glazbe pjesmu ću naj vjerojatnije preimenovati u "Tesarica" (ala Oliver). S takvim filozofskim pristupom u svakoj pjesmi ne sumnjam u brzo osvajanje ne samo našeg već i šireg kineskog tržišta uopće.

- 22:47 - Komentari (10) - Isprintaj - #

utorak, 19.12.2006.

Zašto volim oštro brašno!

To se vjerojatno svi svjesno ili ne svjesno pitate. Ja mislim da još nitko dosad nije dao precizni odgovor što je toliko intrigantno u nakupini krupnije mljevene pšenice. Ja mislim da je to jednostavno smisao života. Pitate se zašto, zašto, zašto. Neću vam reći daleko je koliko god to očekivali.

Nego ovako. Većina mješa glatko i oštro brašno. A takvima ću odmah u lice otrest da oštro brašno ide u palačinke, žeženo tijesto, krumpirovo tijesto, hrustavce, žličnjake, njoke od kruha a glatko je za kruh, tijesto za štrudl, kolače, lisnato tijesto, prhko tijesto i vučeno tijesto. Nadalje nastavio bih sa tezom da postoje tri vrste pšenice od kojih se radi brašno a to su tvrde, meke i durum u kojima ima mnogo razlika a jedna od većih je udio proteina u svakoj pojedino.
Naravno nakon toga svatko tko je iole mislio da oštro i glatko su jedno te isto samoinicijativno mjenja svoje mišljenje i tako prosvjetljen nastavljaja svoj život praveći se kao da se ništa nije dogodilo i skrivajući tako najveću tajnu čovječanstva.

Čak su i extranjerosi iliti po naši izvanzemljaci štrajkavši protiv nestašice oštrog brašna koji se redovito isporučuje sa Zemlje u njihove brodove (al to je već druga priča) ostavljali prijeteće poruke utisnute u žitu.

Evo što neki od njih znače:

Free Image Hosting

Ova ukazuje na rastući problem gladi u svemiru sve zbog male produktivnosti domaćih poljodjelaca. Inače od jedne vrlo miroljubive rase. Ovaj polukrug koji skreće u smješka naznačuje nadu u bolju suradnju ubuduće.

Free Image Hosting by FreeImageHosting.net

Ova je već malo prijetećeg sadržaja jedne extremne skupine izvanzemljaka a glasi oštro brašno ili smrt.

Free Image Hosting

Direktna poruka jednoj farmerskoj obitelji da ako prijeđu na proizvodnju ječma i kukuruza šećerca kao što su planirali bit će oteti i upotrebljeni za znanstveno istraživački pokus pod nazivom "Čovjek na 15 bara".

Mislim ako bi me netko pito koga ja volim naj više ja oštro brašno volim naj više. Bez njeg da njega nema nije to to.

- 23:30 - Komentari (1) - Isprintaj - #

četvrtak, 14.12.2006.

NOVA GODINA

Moj plan za novu:

Ja mislim da je definitivno treba dočekati. Al to je sve. Čisto da vidiš kao je u njoj iiii spavat. Bit će je i sutra zar ne? Nego šta je sa starom to je pitanje.

Što se nje tiče nije fer jer je diskriminarana od strane svekolikog svjetskog pučanstva. Ja trenutačno osnivam udrugu za zaštitu starih godina a pogotovo 96`. Jedna od prvih akcija koje ćemo poduzeti je ispaljivanje pirotehničkih sredstava puno prije, dosta prije, prije i neposredno prije dolaska te famozne nove godine sve u cilju razbijanja predblagdanske monotonije.

Nadalje razne diverzantske akcije usmjerene protiv huškača (huškač - osoba koja i do mjesec dana prije dosađuje ispitivanjima gdje ćeš, šta ćeš, skim ćeš ). Pod diverzantske akcije mislim na iskakanje iz grmova te nasilno moralno debatiziranje s huškačima na neku nasumičnu temu tipa proglašenje ekološko-ribolovnog pojasa na jadranu ili razmišljanja o nacrtu prijedloga programa rada županijskih centara za poljoprivredu.

Već sam sastavio dvije grupe diverzanata koje će operirati ovih dana na širem vodozaštitnom području grada Zagreba i njegove bliže okolice. Prva grupa se zove Afirmacijski Tim Crni Parcov koja je svojim djelovanjem ponešto agresivnija od druge grupe nazvane Negacijski Tim Pluskvamperfekt Minus Dva (koji prvenstveno radi na principu spojnih posuda iliti protuupalnog djelovanja). Volontere za svoju udrugu našao sam na ulici, neke sam čak i probudio, neke prekinuo u doručku, neke sam maknuo s droge, neke stavio na alkohol, ponešto tupadžija, pokoji siledžija i naravno dvojicu kamiondžija (čisto transporta sanitetne robe radi).

necu vam vise govorit i previse ste naculi al zasigurno se vidimo na ulicama, trgovima, stećacima, mahalama, čaršijama, avenijama, korzima, šahtama, trotoarima, štosdemferima i poluosovinama.

Naš moto je (obrnutoproporcionalna iliti antitezna onoj Sretna ti Nova) J....a vas Nova. a čita se Jtočkatočkatočkatočkaa vas Nova.

Vas UZSGP96

- 20:30 - Komentari (6) - Isprintaj - #