Image Hosted by ImageShack.us

utorak, 13.06.2006.

Bracini bećari - Lola moler i švaler

Bracini bećari - Lola moler i švaler

Svakog dana pjevam i veselim ljude
na dobrom sam glasu svi mi poso nude.
Svud sam dobar majstor to već svako znaju
najbolji sam moler u čitavom kraju.

Pjevam, slikam, bojim i molujem komšinici svojoj dovikujem
odaberi mustre, odaberi boje joj ljubit ću te milo zlato moje.
Ali činim jedan izuzetak nikad nebi neku babu ljubio u petak.

Lijepe šare radim i boje ne štedim,
mnoge bećaruše znaju kolko vrijedim.
Pištolj mi je dobar, uvijek dobro stiskam,
pa me zato voli moja komšinica.

Pjevam, slikam, bojim i molujem komšinici svojoj dovikujem
odaberi mustre, odaberi boje joj ljubit ću te milo zlato moje.
Ali činim jedan izuzetak nikad nebi nekoj babi opalio metak.

A kad one neće ja boje ostavim,
uz pjesme i vino na sve zaboravim.
Veselim se pjevam ali zora rana,
na poslu me nađe uvijek zapijana.

Pjevam, slikam, bojim i molujem komšinici svojoj dovikujem
odaberi mustre, odaberi boje joj ljubit ću te milo zlato moje.
Ali činim jedan izuzetak nikad nebi neku babu ljubio u petak.

Riječnik nepoznatih riječi u ovoj prije svega šaljivoj ljubavnoj pjesmi:

Moler - radnik koji vrši slijedeće radove: krečenje, struganje, gletovanje, farbanje stolarije, skidanje i postavljanje tapeta, itd., brzo, jeftino i kvalitetno. (besplatno manji popravci)

Mustra - (eng. pattern, sample) ukrasni uzorak na zidu kod krečenja, prije bilo moderno sad samo kod starih domaćinstava u Bosnanskoj Posavini i Slavoniji.

i sad ću prevest na savršen engleski za sve one koji misle da su najljepše riječi i pjesme na engleskom jeziku.


Merry rural bachelor brothers – Jack! And painter, and lover boy.

Every day I sing and I make people happy
I have good reputation and everybody offers me a job.
All around I`m good master and everybody know that.
I`m the best painter in the hole neighborhood.

I sing I paint I making something with colour and I`m shouting to my female neighbor.
Choose pattern, choose colours Oh my God I will kiss you sweet gold of mine.
But I make some exceptions I will never kiss some elderly female fool in Friday.

Very good patterns I make and I`m not economicaly god with colors.
Many of rural bachelor sisters knows that I`m the man.
My gun is allways god I`m shooting very well.
That is the reason why my female neighbor likes me.

I sing I paint I making something with colour and I`m shouting to my female neighbor.
Choose pattern, choose colours Oh my God I will kiss you sweet gold of mine.
But I make some exceptions I will never fire at some elderly female fool.

But when they don`t want to play I leave my colours away
Whit songs and wine I forgot that they were mine.
I`m shouting I`m singing like horny buffalo,
but dawn early on my job find me always screwed.

I sing I paint I making something with colour and I`m shouting to my female neighbor.
Choose pattern, choose colours Oh my God I will kiss you sweet gold of mine.
But I make some exceptions I will never kiss some elderly female fool in Friday.

Ovo su riječi stare pjesme Bracinih bećara koje sam s prepisao u word te ih preveo na savršeni engleski.

Koga zanima može je skinuti na ovom linku:
http://rapidshare.de/files/22887856/Bracini_Becari_-_Lola_moler_i_svaler.mp3.html

- 20:09 - Komentari (7) - Isprintaj - #