free counters

SEKS, POLITIKA I GOSPODARSTVO

nedjelja, 18.08.2013.

HRVATI,SRBI I JUGOSLAVENI



''…Poštuj Hrvata koji voli Hrvatsku,poštuj Srbina koji voli Srbiju…čuvaj se Jugoslavena,e ti su ti najopasniji…''

Ovu rečenicu je prošle godine izgovorio vlasnik jednog restorana na mom otoku i priznajem da sam o njoj dosta razmišljao.Pod pojmom Jugoslaven najčešće zamišljam nekog samoupravljača kakvi su bili moji ili Vaši roditelji.
Radi,šuti,vozi fiću ili stojadina,ljeti ide na more…dobro mu je.Politikom se ne bavi jer zna nekog tko je zbog najobičnijeg glupog vica završio na Golom,ali će u nekom intimnom društvu nakon desete bevande izraziti svoje nezadovoljstvo i frustraciju sistemom koji ga okružuje.
Danas je za to dovoljna i obična čaša vode.
A može i bez nje.
Čovjek koji je izrekao uvodnu rečenicu je Hercegovac,a kako su po njegovom gradu rokali i četnici i balije sasvim je jasno da mu je nacionalni naboj izraženiji nego kod nas riječkih komunjarskih pičkica i vječnih pacifista.
Da li je ta izjava istinita?

NOSTALGIJA-žal za rodnom krajem, žal za nečim prošlim

Kao što ste dosad sigurno zaključili ja sam veliki nostalgičar.
Moja je draga nedavno rekla jednu fantastičnu rečenicu u kojoj će se prepoznati svatko od nas.Rečenica glasi:''..Često se uhvatim kako o nekim stvarima razmišljam potpuno isto kao što sam razmišljala u srednjoj školi pa ne znam da li je to normalno…''
Ne da je normalno,to je savršeno!
Kad sam ja npr. išao u osnovnu školu živio sam u uvjerenju da svi odrasli znaju što rade.
Jebi ga,zreli su,imaju djecu,posao,auto….znaju ljudi.
Danas kad sam ja 'odrasli' pak vidim da u prosjeku na jednog normalnog čovjeka ide od tri do pet idiota.
Ta me činjenica uopće ne plaši jer nam ionako nema pomoći.
Nego vratimo se mi na nostalgiju.
Što je toliko čarobno u žaljenju za prošlim vremenima?
Bijeg od stvarnosti?
Želja za životom u kojem nisi imao nikakvih briga?
Žal za mladošću?

Evo npr. kad ste zadnji put čuli ovo?



Inače u ovoj pjesmi sam uvijek volio onu 'shaftovsku' wah-wah gitaru,a baš je šteta što je u spot utrošeno novaca kao u dva bureka sa sirom jer ne znaš da li je gluplje gledati u Vajtu ili okolne statiste koji izgledaju primamljivo kao rudari u štrajku.

Dakle,da se vratimo na rečenicu iz uvoda.
Da li je stvarno istina da su Jugoslaveni daleko najopasnija vrsta sisavaca koja živi na ovim prostorima?
Pa oni su dobri,oni vole ljude,njih nije briga da li si Srbin ili Hrvat bitno da si čovjek.
Neće biti baš tako.
Ako ste se, ne daj Bože,prepoznali stiže idući ulomak.
Za ovo iskopati na Youtubeu trebaš biti stvarno abnormalan.
Sa tim,hvala Bogu,nisam nikad imao problema...



Mislim da ćeš prije okupiti ABBU nego ovu ekipu koju ste upravo vidjeli,ali bez obzira na sve kad Meri Cetinić Balaševiću i Čoliću pjeva tercu meni to zvuči vrhunski.Iako se i sam Balašević relativno brzo ogradio od ove pjesme nakon što su je počeli pisati po transparentima.U jednom intervjuu je čak priznao da je ta pjesma bila reakcija na sustavno nabijanje kompleksa tadašnjoj omladini zbog toga što poput starijih nisu gubili prste na Igmanu,sudjelovali u ofanzivama i svojim tijelima zagnojili sveto jugoslavensko tlo tako da se ono 'Računajte na nas' moglo protumačiti i kao 'Ostavite nas na miru'

Ili pak 'Odjebite!',što bi 'SPIG'-u bilo nekako najmilije.

A što kažete na patetični refren sa dječjim zborom Kolibri i Sedmoricom mladih i handclappingom?
Zemlja sa tako naglašenim bratstvom i jedinstvom i sa tolikom stopom tolerancije i ljubavi je jednostavno morala završiti u krvi.

Nego,ako ste na facebooku, ukucajte 'Izgubljena generacija' i otvorit će Vam se svijet koji najbolje definira pojam 'nostalgija'
Kultna emisija na Radio Dalmaciji sa reklamama,jinglovima,pjesmama i čitanjem novinskih članaka iz naftalina predstavlja (bar meni) pravi,pravcati odmor za dušu.
Nedavno su tako veći do emisije posvetili legendarnoj utakmici četvrtfinala Lige prvaka (alo?) 'Hajduk-HSV' iz 1980.
U Hamburgu su domaćini slavili 1:0,ali zato je u Splitu Hajduk dobio 3:2 i nažalost nije prošao dalje zbog gol-razlike u gostima.

Kad je spiker počeo nabrajati postavu Hajduka:Pudar,Primorac,Krstičević,Čop,Šalov,Vujovići,Rožić,Šurjak...priznajem da sam se pri spomenu Bogova naježio iako je riječ o utakmici odigranoj prije više od 30 godina.
Jurica Pavičić je u jednoj svojoj kolumni zgodno primijetio da su to bila vremena kad nam je bilo sasvim normalno da domaći klubovi žare i pale po Ligi prvaka i po Kupu UEFA da se takvo nešto jednostavno ne može promijeniti.

Za one koji žele znati više toplo preporučam dupli DVD (a možda ima i na Youtubeu) pod naslovom 'Fudbal,nogomet i još ponešto'.Prvi dio koji pokriva razdoblje do pedesetih godina prošlog stoljeća je razmjerno dosadan,ali zato drugi predstavlja esencijalni užitak za svakog rođenog na ovim prostorima.Par puta sam organizirao kućno gledanje i adrenalin je bio isti kao da gledamo utakmicu 'Vatrenih'.
Kovitlac nekih čudnih emocija koje nitko nije do kraja u stanju objasniti.
Bez zajebancije!

Nego,da se mi vratimo na rečenicu iz uvoda.
Zašto su Jugoslaveni najproblematičniji podvrsta sisavaca sa ovih prostora?

Odgovor je više nego jednostavan!
Hrvati su,hvala Bogu,svoji na svome!
Srbi su u bolesnom pokušaju da se rašire do SAO Paola popušili,ali su i oni svoji na svome.
Slovence i Makedonce tu i ne računam jer su mi uvijek bili nekako previše udaljeni od svega bitnog i živjeli su te neke svoje rubne živote,a i dan danas me nervira da oni hrvatski razumiju,a ja njih ne razumijem ni kurca.

Ostali su Bosanci.
Nu raje!
Svak Jugoslaven,svak imade sliku Tite,svakom od nji nije bitno ko si već je bitno da si čo'ek,sve miješani brakovi,sve kumovi,sve jarani,Milić ma Yutelu stari otvara butelju...neće ba nas,nas čuva JNA....
I onda počne belaj i više nisi znao ko tu koga....

Zašto je to tako?
Upravo zbog toga što je većina Jugoslavena čuvala nešto što je u samom startu osuđeno na propast.Pričamo o nekom suživotu Hrvata,Srba,Slovenaca...a u selima od par sto stanovnika ljudi jedni druge gledaju isključivo preko nišana.
Jugoslavija je propala onog trenutka kad je umro Tito jer je jedini on znao čarobnu formulu držanja tolike stoke na uzici.

''...A U PIČKU MATERINU...MOJI TUKU PO NAŠIMA...''
Legendarna izjava jednog našeg zeta, inače Srbina, koji je cijeli rat proveo u odori hrvatske vojske.Najjaču rečenicu svih vremena je izgovorio kad su jedne večeri Srbi počeli rokati po položaju gdje su se nalazili....Njegovi su rokali po našima...čisti kaos!

Nego,vratimo se mi na rečenicu iz uvoda.

Postoji,dakle na facebooku jedna grupa pod nazivom SFR Jugoslavija.Za razliku od benignog štovanja prošlih vremena koje ja prakticiram, ovi manijaci su stvarno ogrezli u lik i djelo predsjednika Tita.I dan-danas điraju putevima revolucije noseći jugoslavenske zastave,Titove slike,objavljuju fragmente Titovih govora,okupiraju Kumrovec....
Neki mulac piše da on i njegova generacija moraju obnoviti Jugoslaviju...a meni je to istovremeno i smiješno i diže mi se kosa na glavi.
Bez obzira što oni za sebe misle da su normalni ja bi ih svrstao u potpuno isti koš sa Srbima koji snimaju seriju o Draži u kojoj se laže čim se zine, totalno iskrivljuju povijesne činjenice,a četnički vojvoda se prikazuje kao mučenik ili sa svojom braćom Hrvatima koji briju na ustašluk,a da ih pitaš da ti malo to potkrijepe povijesnim činjenicama 90% bi te pogledalo tupim pogledom jer ih takvo nešto uopće i ne zanima.

JEBALA VAS JUGOSLAVIJA,BRAĆO ZADOJENA!
FIKCIJA!
MRTVO TRUPLO!
NEKAD BILO SAD SE SPOMINJALO!
JEBALE VAS USTAŠE I ČETNICI, BRAĆO!
SAMO NEKORISNO ZLO!
JEBALA VAS POVIJEST,BRAĆO!
JEBALI VAS SVI ONI KOJIMA BALJEZGANJE O POVIJESTI SLUŽI JEDINO KAO SREDSTVO ZA BOGAĆENJE!

POVIJEST JE UČITELJICA ŽIVOTA,ALI ŠTO IZ NJE MOŽE NAUČITI NETKO TKO JE PRIRODNO GLUP?
NETKO TKO SPADA U ONIH TRI DO PET KOJI OTPADAJU NA JEDNOG NORMALNOG ČOVJEKA.

AJMO NEŠTO RADITI,PIČKA LI VAM MATERINA NEKORISNA, SVIMA KOLIKO VAS IMA!!!


I za kraj...nešto veselo.
Iz naftalina!

Ovo što ćete vidjeti je kod glupih Jugoslavena izazivalo doslovno pucanje trbušne šupljine od smijeha.
Ne mogu vjerovati da se netko prije 30 godina držao za kurac da se ne upiša u gaće od smijeha,ali sigurno je bilo i takvih.
Meni je ovo toliko imbecilno da ulazi direktno u samu antologiju trasha.

Gospodin Minimaks će mnogo godina kasnije ljubovati sa voždom,Oliver će ostati dosljedan u svojoj odluci da nikad više ne ode svirati u Srbiju(na žalost svih onih koji ne spadaju u onih tri do pet koji na te iste otpadaju),a vjerujem da bi mu se danas zbog ovog isječka od srama zacrvenile uši.
Ovaj Jova iz 'Sedmorice mladih' se toliko upire biti smiješan da mu je u jednom trenutku to zamalo i uspjelo .

Koćarenje po Youtubeu je ponovno urodilo vrhunskim plodom.
Gledate na vlastitu odgovornost!!!
A ako je nekom od Vas ovo smiješno znate što Vam je činiti.
Par skokova preko sobe i direkt kroz prozor.
U pomidore i kaulu!



- 23:31 - Komentari (12) - Isprintaj - #

Ožujak 2015 (1)
Veljača 2015 (2)
Siječanj 2015 (8)
Prosinac 2014 (8)
Studeni 2014 (7)
Listopad 2014 (6)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (8)
Srpanj 2014 (6)
Lipanj 2014 (3)
Svibanj 2014 (5)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (6)
Veljača 2014 (5)
Siječanj 2014 (8)
Prosinac 2013 (5)
Studeni 2013 (8)
Listopad 2013 (6)
Rujan 2013 (12)
Kolovoz 2013 (12)
Srpanj 2013 (8)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (8)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (13)
Veljača 2013 (8)
Siječanj 2013 (6)
Prosinac 2012 (8)
Studeni 2012 (7)
Listopad 2012 (7)
Rujan 2012 (8)
Kolovoz 2012 (8)
Srpanj 2012 (5)
Lipanj 2012 (3)
Svibanj 2012 (5)
Travanj 2012 (6)
Ožujak 2012 (5)
Veljača 2012 (7)
Siječanj 2012 (12)
Prosinac 2011 (8)
Studeni 2011 (8)
Listopad 2011 (9)
Rujan 2011 (7)
Kolovoz 2011 (7)
Srpanj 2011 (10)
Lipanj 2011 (8)
Svibanj 2011 (8)
Travanj 2011 (9)















































Tesla je umro,Einstein je umro,a ni ja se ne osjećam najbolje - MAURICE SPIGOROVSKY

free counters