free counters

SEKS, POLITIKA I GOSPODARSTVO

subota, 06.07.2013.

SPOMENIK NULTE KATEGORIJE

Današnja glazbena podloga?
Nemam pojma!
Neka bude 'Stranger in Nevada' iako nema nikakve veze sa današnjom epizodom.
Svaki put se naježim kad je čujem.




''Da je zidarije teška ne bi je se 'vata svaki Bosanac!''
DIRK DIGGLER

Moj dragi kum Dirk Diggler je čovjek s kojim dijelim toliko toga zajedničkog (ako zanemarimo činjenicu da mene ne zanima sport,a njega glazba...i da je on ljepši od mene...a i nije bogznašta zgodan), no s vremena na vrijeme čovjeku se,kao i svima nama,sa usta ponekad omakne neka notorna glupost.
Gornja rečenica svakako spada u sam gornji hram nebuloza koje je ikad izrekao,ali mu isto ne zamjeram.
Zašto?
Pa zato što rečenica nije njegova već je citirao jednog našeg prijatelja poznatog po činjenici da se u životu i nije baš nešto previše oznojio.
Izraz 'nije ni kurcem mrdnuo' možda nije primjeren.

O ČEMU ĆEMO DANAS PRIČATI?

Polako,polako...čemu preša....odavno je prošlo vrijeme kad sam pazio da Vas ne opteretim predugim postovima.Jedna mi je vjerna čitateljica nedavno priznala da bi 'SPIG' mogla čitati dan i noć, a ja sam frajerski kimnuo glavom i odglumio hladnokrvnost iako sam je,u biti,htio polizati od sreće.

Dakle,krećemo.....

PRED ZIDOM....

Kako sam obećao plejadi najvjernijih obožavatelja do daljnjeg nema pisanja o uništenoj privredi, politici i Crkvi.
O seksu,seksualnim tehnikama,oralnim stimulacijama,draškanju klitorisa nožnim palcem,unakrsnoj felaciji.....
Kad ti se blog zove 'Seks,politika i gospodarstvo' to zna biti dosta ograničavajući faktor,ali vidjet ćete da se usprkos tome ponovno rađa još jedan literarno-vizualni odmor za dušu.
Neću reći remek-djelo jer vele 'tko se hvali taj se kvari'
A tko to veli?
Zagorci!
Na što prilikom pisanja još moram paziti?
Pa prvenstveno da mi tekst ne bude blesav jer bi mogao završiti na naslovnici bloga,a to mi odavno ne predstavlja neku satisfakciju.
Također, neću upirati svom silom da mi ama baš svaka rečenica mora biti smiješna,a svaka druga 'pičkal ti materina' jer je tu čarobnu formulu otkrio Krule,a još jedan Krule i ne bi bio neka fora.
I što je najvažnije neću više vrijeđati sve one blogere koji se vole oplahnuti kapljicama svježine sa 'SPIG'-ova vrela,ali to neće nikad priznati jer su preponosni....

ŠTO JE TO KULTURA?

Zamislite iduću scenu!
Hodate ulicom noseći dva najlona puna kruha,mlijeka,brašna i blitve i odjednom Vas zaskoči neka TV novinarka i priupita:''Što je to kultura!''
Ja bih se vjerojatno unezvjereno osupnuo i na brzinu spetljao nešto ala:''Kultura je ukupnost duhovne,moralne, društvene i proizvodne djelatnosti društva....'', na što bi me ona pogledala u čudu i rekla:''Ne citirajte Anića već recite svojim riječima!''.
Tad bih vjerojatno rekao definiciju kulture koju je ona tražila,a to je:
''Kultura je opseg duhovnog razvitka pojedinca u zajednici s potrebnim odlikama u odnosu prema drugome!''

Eto,sad vidite kako je teško našim 'novopečenim' bogatašima kad moraju promijeniti svoje ustaljene životne navike.
Mentalno si ostao na Tex Villeru (kao npr.Klaus),a radi editorijala(što je to uopće 'editorijal')'Glorie' moraš ići na domjenke,opere,kazališne premijere,klavirske recitale...ići na večeru,a ispred tebe tri tanjura, srebrni beštek i šest različitih čaša pa ne znaš koja čemu služi....nezgodno je to.

''NA BINI STOJI PACO,A KERUM SJEDI NAKO!''
Legendarni komentar ispod slike gospodina Keruma koji je sirota morao sjediti ko ćuk i slušati onog budalaša od Paca de Lucie kako sat i pol pimpla po najlonskim žicama.Mislim da mu je bar pet puta došlo da mu otme onu gitaru i razbije mu je o glavu.
Dakle,sad kad znamo što je to kultura iduće pitanje glasi:''Koja je jedina hrvatska kultura?(By the way,Pexa,šta ima novo na Balkanu?Mi smo vć par dana dio SFR EU.
Kako to izgleda?
Pa evo,upravo srednjim prstom masiram topla međunožja nekih šest Šveđanki sa benzinske pumpe....)

Dakle,pošto sam se uzasrao više nego obično predlažem da stvarno počnemo sa današnjom epizodom.
Ako je netko dosad odustao gadno se zajebao.

SPOMENIK NULTE KATEGORIJE

Rafaelo,Tizian,Michelangelo,GRO Jadran,GRO Konstruktor,Alija Sirotanović,Bob the builder....
Krajem prošle godine shvatio sam da se nalazim na polovici života,a da iza mene neće ostati nikakav spomenik u slavu hrvatske kulture.
Betonske figurice Simpsona su dobar štos,ali to nasmijavanje dječice nema nikakve veze sa kulturom.
Dakle trebalo mi je nešto lijepo,funkcionalno i,najvažnije,da sad kad smo propali, slavi našu tisućljetnu uljudbu.

Težak zadatak?

Pa još kad se toga uhvatiš nakon deset godina rada u jednoj firmi pa završiš na šibenskom biroeauxu za zapošljavanje to se zapravo čini nemoguć zadatak.
To što se moje poznavanje građevine svodilo na miješanje malte i virtuoznu vožnju građeviskih kolica nije mi smjela biti nikakva prepreka.

Idemo redom....

ODABIR LOKACIJE I PRIPREMA TERENA

Kao i što je u feng shuiju bitno da zahodska daska nikad ne smije ostati otvorena jer to iz kuće odnosi pozitivnu energiju tako i prilikom gradnje spomenika nulte kategorije posebnu pozornost treba posvetiti lokaciji.
Susjedima možda i nije drago kad im se hrvatska kultura slavi pod prozorom tako da je trebalo naći pogodnu poziciju na sredini terena.Poželjno je i da je vidljivo sa ceste,a i da ima dosta prostora okolo kako se ne bi pravile velike gužve kad znatiželjnici budu htjeli fotografirati.



Za sve Vas koji zahvaljujući Vašim glupim roditeljima mislite da je rad sramota objasnio bih da su na gornjoj fotografiji karijola (tačke,građevinska kolica),bujol(kanta za maltu,sić,hamper),rasparana vreća i sveopći nered.
Sad vidite kako je nezgodno kad se bloger,glazbenik,crtač,fotograf,skladatelj i jedan najobičniji...marija bistrica... uhvati bauštele..
Totalni kaos,ali temelj za spomenik nulte kategorije je udaren!!!

NABAVKA MATERIJALA

Kad je čovjek nezaposlen ima jako malo novaca,a bez novaca ne možeš ništa kupiti.
Kako je bez materijala izuzetno teško graditi morao sam se osloniti na svoj nevjerojatan osjećaj improvizacije.
Dvije sive blokete stare trideset godina vamo,tri siporex ploče namo,par normalnih cigli amo,betonska kocka tamo,pol vreće cementa simo,kvarat vreće građevinskog ljepila mimo.....i uz nadljudske napore uspio sam.
Izgledalo je lijepo kao Lady D nakon prometne nesreće,ali žbuka danas čini čuda.
Napominjem još jednom da sam se prvi put sam upustio u ovako nešto i da sam počeo shvaćati svog oca jer nikad nisam shvaćao u čemu je gušt doći s posla i umjesto valjanja po kauču obući trliš i uživati u konstantnim zidanjim zidića,nalijevanja stupića, štemanjima....Šest mjeseci kasnije mogu samo konstantirati da sam postao pravi, pravcati ovisnik....i da ne namjeravam stati.


SLIKA 2

Za one iste neradnike objasnit ću da je na gornjoj fotografiji:čekić,ispuhana lopta (koju sam nakon snimanja fotografije s guštom napucao),produžni kabel,Makita pneumatski čekić,zgužvana vreća, i još jedna....ma što jedna...čak dvije prazne kante.....

............................................

PREDAH

A sad kao pravi bauštelci otvorimo po jednu 'karlovačku' vještim udarcem čepa o rub nekog metalnog predmeta i malo se odmorimo.

U zlatno doba socijalizma je postojao jedan vrlo,vrlo interesantan paradoks.
Ljudi su imali novaca kao blata,a trgovine nisu bile opskrbljene kao danas.U Trst se bježalo za svaki k......Bilo je to vrijeme kad su časopisi tipa 'Sam svoj majstor' sa svojim maštovitim idejama bivali doslovno razgrabljeni sa kioska.
Zašto?
Pa eto,svaki komad elektronike koji nije bio kupaonski bojler ili termoakumulaciona peć morao si ili dobaviti preko strica iz Njemačke ili napraviti sam u toplini svoga doma.
Danas je situacija drukčija.
Imaš sve kupiti,a nemaš čime,a kako si nesposoban,lijen i nerijetko glup kao penis ne da ti se u to sam upuštati pa mozak kržlja,a ono malo novaca biva potrošeno.

Sreća da smo sad dio SFR EU pa ne moramo više misliti već samo čekajmo naredbe koje ćemo pokorno izvršavati.
Nego,jeste li popili pivu?
Niste?
Ništa,stavite ih u hlad da se ne zgriju i idemo dalje!


NABAVKA MATERIJALA (PART 2)

Eto, bilo je to 12.siječnja kad sam dobio prvu naknadu sa šibenskog biroaeuxa za zapošljavanje te uplatih ratu kredita,platih režije i ostade mi pozamašna svota novaca kakvu gospodin Mamić obično zatakne harmonikašu za jednu jedinu pjesmu.Sav ozaren otiđoh za promjenu u shop kupiti prave,pravcate cigle i to ne pet ni šest već dvadeset.
Jednu potpuno novu dimenziju građevinarstva sam spoznao nakon nabavke građevinskog materijala.
Zidanje s materijalom i ono bez njega se jednostavno ne može usporediti.
Da je kojim slučajem naknada sa biroaeuxa kasnila koji dan vjerujem da bih se ja upustio u dalju gradnju i bez materijala.
Jer lako je kupiti cigle,frajeru,nategnuti konop i praviti se meštar.
Ajde ti to napravi bez ičega!



U legendi ispod ove fotografije vrijedilo bi napomenuti da aljkavost,traljavost i nered vrište iz svakog kvadratnog centimetra i vjerujem da kad bi mi dva zagorska bauštelca u dvorištu slučajno napravila ovakav kaos da bi ih prvo zatukao,a onda dva do tri puta, preko njihovih tijela, prešao vlastitim osobnim automobilom.
No kako sam autor ovog kaosa upravo ja onda skupa sa Vama istinski uživam u fotografiji.

SLAVOLUK POBJEDE

I onda je tog 23.siječnja došlo do prave eksplozije moje kreativnosti.
Zašto baš 23.siječnja?
Pa nemam pojma!
Kakav je to spomenik nulte kategorije bez slavoluka pobjede?
A još se uz to slavi naša kultura,skori ulazak u EU i pojeftinjenje kranjskih kobasica.
Šalovanje slavoluka je (bez zajebancije) izazvalo zavist prolaznika (a non stop je netko prolazio i dobacivao opaske,prijedloge i komentare...a ne ko Vi...marija bistrica....)



Dakle između dvije savijene plastike širine cca 20-ak cm nalio sam beton najjače marke i ova čudovišna konstrukcija se sušila nekoliko dana.
Okretanjem fotografije vidjet ćete betonsko 'U' koje bi mnogi od naših dičnih sugrađana htjeli imati među hortenzijama u svome vrtu,ali to je skoro pa nemoguće jer...tko će raditi....?
Bilo kako bilo slavoluk pobjede ostavlja bez daha.

MONTAŽA SLAVOLUKA POBJEDE TE PRIPREME ZA NADGRAĐE NA SPOMENIKU NULTE KATEGORIJE

Od piramida u Gizehu,preko Semiramidinih visećih vrtova,preko čuvenog Kineskog zida pa do Bujl ur Araba arhitektonski dosezi historijskih neimara su uvijek izazivali divljenje i strahopoštavanje običnog puka.
Znate li da engleska riječ jack ima preko 40 značenja?
Kakve to ima veze sad sa ovom pričom.
Pa nema nikakve....
Dva pitanja koje me vječno muče
Ima li Svemir kraj i kako su stari meštri klesali one kamene pravilne blokove od jedne, dvije,tri deset tona,spajali ih bez malte i u unutrašnjosti nikad ne bi bilo vlage.
Nikakve ljepenke,hidroizolacije,sikafilli,akvastopovi.....goli,golcati kamen....

U svezi glede ugradbe slavoluka pobjede na svoj velebni spomenik nulte kategorije koristio sam sofisticirani električni uređaj u kojem se heksagonalno paralelopipedne mrvice pijeska i cementa međusobno isprepliću te u dodiru sa vodom stvaraju svojevrsnu reverzibilnu koheziju koja rezultira žitkom, koezinstentnom masom koja u dodiru s molekulama zraka isparava te nastaje tvrda i postojana materija....tzv.beton.
Jarko narančastom bojom uređaj je oličen da prilikom noćnog vučenja istog po npr. auto putu bude uočljiviji kako ne bi došlo do unesrećenih.



Gradilište na fotografiji izgleda kao da osam pijanih Zagoraca nije dobilo plaću tri mjeseca pa se nakon popijenih trideset litara nekog jeftinog kiselog otrova međusobno potuklo lopatama......do krvi.


ETIČKI I MORALNO UPITNI DIJELOVI GRADNJE OVAKVIH SPOMENIKA

Svi Vi koji se prije ili kasnije upustite u gradnju sličnih spomenika morat ćete se u jednom trenutku naći na etičko-moralnom raskrižju.
U grupu najglupljih narodnih običaja sa ovih prostora svakako spada vješanje državne zastave prilikom nalijevanja betonske ploče.
Kako bih objasnio koliko važnu ulogu je država odigrala u gradnji mog spomenika nulte kategorije spomenut ću svakako da je riječki HDZ (to Vam je jedna odlična stranka) ne uništio, nego sravnio sa zemljom firmu u kojoj sam radio.
On ju je naprosto ra-zje-ba-o!

Daljnjim upropaštavanjem gospodarstva (znam da ne smijem o tome pisati,ali učinio bih si mali ustupak jer to zahtijeva ovaj odlomak) došlo je do slabljenja kupovne moći građana te propasti tuzemne firme u kojoj sam bio punih deset godina.U najboljoj životnoj snazi ja svršavam na biroaeuxu i dobivam....naknadu....pomoć od države.
Pa ja sam obični statistički podatak!
Ništa!
Govno iz nosa!

Čekaj,čekaj.....jebemu miša....od naknade sa biroauxa sam kupio cement...trebao sam možda ipak staviti zastavu....
Nisam, jebiga....
Za vašu informaciju znam jednog starog koji je prije par godina zidao kokošinjac i više sam nego siguran da nije objesio nikakvu zastavu.
Kakvi su to ljudi?
Ja bih takve odmah stavio na listu da primaju hrvatsku i bosansku mirovinu....pa da i oni osjete kako jeto....


GRADNJA ISPUŠNOG SUSTAVA (SAMO ZA LJUBITELJE PRIOBALNOG CLUBBINGA)

Na sam vrh svog spomenika nulte kategorije sam najponosniji.
Jedne večeri me zvao jedan moj dragi prijatelj da ima nekih problema sa svjetlom u babinoj staroj kući i ja sam to,normalno,otišao pogledati.
Neko grlo je bilo u kratkom spoju i čovjek je bio sav zadovoljan te je pitao što mi je dužan.

Neki novci za kavu i slično nisu dolazili u obzir,ali sam uočio hrpu ytong ploča.I to ne bilo kakvih ytong ploča.Bile su to ploče koje su ostale nakon rekonstrukcije vodičke 'Haciende'.
'Hacienda',man you know?
Move your hands in the aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiir...
TUBC-TUBC-TUBC..........
Spomenik u slavu hrvatske kulture sa vrhom sačinjenim od građevinskog materijala iz jednog od najpoznatijih jadranskih klubova?
Totalno ludilo!



Kad odjednom....
Kap.....kap.....kap....kap...kapkapkapkapkapkap...pššššššššš.....kapkapkapkapkapkapkapkap PŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠ....(pljusak,neznalice).

Taman sam maltom malo popravio gornje rubove dimnjaka kad je počela kiša!
Trk u garažu i rezultat je stvarno senzacionalan-moj spomenik nulte kategorije je načas postao glavom i bradom Jaser Arafat!!!!



-KRAJ PRVOG DIJELA-

U SLJEDEĆEM NASTAVKU PROČITAJTE:

KAKO JE UPALJEN KRIJES U SLAVU HRVATSKE KULTURE
BENKOVAČKE PLOČE ILI LOMLJENI SIVAC?
KAKO SU MI IZGORJELI ĆEVAPI?
KAKO ĆU NA SPOMENIK DOVESTI ELEKTRIČNU ENERGIJU I GLAZBU?
KONAČNI IZGLED SPOMENIKA NULTE KATEGORIJE
DAA LI JE ULAZ ZA USB STICK NEOPHODAN SPOMENICIMA OVAKVE VRSTE?
ŠTO BIH NAJVOLIO U BLISKOJ BUDUĆNOSTI



Čitali bi još?
Znam,znam,društvo.. i ja bih pisao,ali ne da mi se prebacivati još slika...a sad su skoro dva ujutru pa pošto sumnjam da još netko na planeti trenutno detaljno opisuje kako je uzidao svoj komin valjalo bi poći leći...svi su drugi davno pošli....

''Annifrid!Pokrij ovom krpom pizdu i odi onoj budali iz grupe 'Roxette' natočiti gorivo........!''

- 11:22 - Komentari (5) - Isprintaj - #

Ožujak 2015 (1)
Veljača 2015 (2)
Siječanj 2015 (8)
Prosinac 2014 (8)
Studeni 2014 (7)
Listopad 2014 (6)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (8)
Srpanj 2014 (6)
Lipanj 2014 (3)
Svibanj 2014 (5)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (6)
Veljača 2014 (5)
Siječanj 2014 (8)
Prosinac 2013 (5)
Studeni 2013 (8)
Listopad 2013 (6)
Rujan 2013 (12)
Kolovoz 2013 (12)
Srpanj 2013 (8)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (8)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (13)
Veljača 2013 (8)
Siječanj 2013 (6)
Prosinac 2012 (8)
Studeni 2012 (7)
Listopad 2012 (7)
Rujan 2012 (8)
Kolovoz 2012 (8)
Srpanj 2012 (5)
Lipanj 2012 (3)
Svibanj 2012 (5)
Travanj 2012 (6)
Ožujak 2012 (5)
Veljača 2012 (7)
Siječanj 2012 (12)
Prosinac 2011 (8)
Studeni 2011 (8)
Listopad 2011 (9)
Rujan 2011 (7)
Kolovoz 2011 (7)
Srpanj 2011 (10)
Lipanj 2011 (8)
Svibanj 2011 (8)
Travanj 2011 (9)















































Tesla je umro,Einstein je umro,a ni ja se ne osjećam najbolje - MAURICE SPIGOROVSKY

free counters