free counters

SEKS, POLITIKA I GOSPODARSTVO

petak, 01.02.2013.

KAKO SE TRPAM MEĐU PAMETNE

Svaki put kad navratim kod Luxona dočeka me isti prizor.
Njegova draga cura pravi kolače ili radi nešto korisno, a on sa slušalicama na ušima sjedi ispred pi sija i…ili igra nogomet ili ide s onom debelom puškom lijevo-desno i traži nekog po hodnicima.
Ja bih ga nakon toliko godina sigurno našao, ali on meni kaže da sam ja glup, star i isprđen i da ja to ne razumijem.
Kako bih mu približio čarobni svijet pravih socijalističkih igara prošle godine sam doma pronašao kutijicu s kockicama za jamb i svoje mladenačko oduševljenje hto podjeliti sa Luxonom.
Jamb je uz Čovječe, briškulu, remi, vuk i ovce šah, Monopoly i kasnije Riziko nekad davno bio glavni temelj svakog sretnog djetinjstva i fantastična zamjena za sve današnje kompjutorske igrice, ali ja sam, kao što rekoh, star i isprđen...(''Aj ne seri!'', reći će mnogi.)

Dakle, sjeli smo za stol, uzeli blok i kockice i imao sam čvrstu volju potrošiti dva sata za uvući Luxona u čaroliju jamba, ali ovaj je par puta preko kurca bacio kockice i dok sam mu ja tumačio šta je jedan par, šta je skala, šta je full...on me blijedo pogledao i zapitao:''Pa dobro, kakva je to igra koju preko noći ne treba puniti na struju?''

Video killed the radio star.

Šteta, jer koliko se ja sjećam, nikad nitko nije igrao šah, jamb ili briškulu pa da mu je to toliko pomutilo svijest da bi uzeo automatsku pušku i nastavio sa igrom napravivši masakr u školi, ali ponavljam, ja sam star i isprđen pa ja to ne razumijem.

A sad krećemo sa današnjom epizodom.

OSORNA DINKA PRIJEKOR ČULA PA ZINULA.

''Koji je sad pa ovo kurac?'', vjerojatno se priupitala većina čitatelja.

U jednom boljem (paralelnom) svemiru postoje ljudi koji su u stanju sate i sate izgubiti za sastavljanje nečeg kao što je ova gornja rečenica.
Od rekvizita su dovoljni papir i olovka, a adrenalin je na visini.
U čemu je kvaka?
Na Enigmatskom prvenstvu Hrvatske prije četiri-pet godina jedan od zadataka bio je sastaviti rečenicu u koju će bit učahureno čim više geografskih pojmova.
Dok ne vodite moju perverziju još jednom pročitajte pobjedničku rečenicu koja me i dan danas fascinira.

OSOR NADIN KAPRIJE KORČULA PAZIN (ULA).

Točno se sjećam kako sam cijelo popodne blejao u geografski atlas i sastavio pravu 'SPIG'-ovsku gadariju koja se u konačnici svidjela uredništvu i završila je na solidnom 7. mjestu.
Uživajte!

PRIZNAO MI ŠUPAK DA GA JE PREKO NOĆI NESPREMAN TURAO KURBETINAMA, A JA SAM OBORILA ČAŠU PIĆA NA POD I PROBOLA GA.

Prizna, Omiš, Preko, Premantura...a zar nije zgodno u kojoj je riječi učahurena 'Betina'?

Idemo dalje....

Na anagramnom blogu opičenog Srbina svako toliko osvanu odlični anagrami kao što je nedavna KURVETINA koja UVEK RINTA.

Najbolji anagram svih vremena ponovit ću ako treba još bar sto puta. Nije bilo ong kojem nije izmamio smiješak. Znači:

JUTARNJA EREKCIJA odnosno TRENJE KURCA I JAJA

a sad da vidimo novitete:
UNIŠTAVANJE KOROVA zahtijeva bacanje ŠAKE OTROVA NA NJIVU.

A ono što rade bjelosvjetski genijalci na svjetskim prvenstvima rastura:

THE SPRINTER OSCAR PISTORIUS
(SUPERIOR STAR IN PROSTHETICS)

NICOLAS SARKOZY
(CRAZY LOOKIN' ASS)

DANIEL CRAIG – THE BOND STAR
(ACTOR AND A BRITISH LEGEND)

THE SPRINTER USAIN BOLT
(HIS PLAN IS TO RUN BETTER)

THE DAILY STAR TABLOID
(THAT'S EDITORIALLY BAD)

onda par stvarno ludih:

OLD SPICE AFTERSHAVE
(SPLASHED IT OVER FACE)

THE FOLK MUSICIANS
(SAME OL' FUCKIN' SHIT)

a za ovaj stvarno skidam kapu:

UNITED STATES MARINE CORPS -IT'S MEN URINATED AT CORPSES

a da i najobičniji prdac može biti inspiracija za anagramno remek djelo dokazuje slijedeći primjer:

INAUDIBLE FARTS – LEFT US IN BAD AIR

Bit će dosta za danas:
Još dva prljava za kraj:

A TEN INCH STEEL VIBRATOR – BET IT'S NICER THAN A LOVER

i moj osobni favorit:

A NICE, TIGHT PUSSY nije baš tako dostupna ako nemaš novaca ili na engleskom

IT ISN'T CHEAP...GUYS!

U iščekivanju objave moje P pričice u 'Kviskoteci' srdačno Vas pozdravljam iz austrijskog Fritzlberga i unaprijed se veselim što će na 'SPIG'-u osvanuti štorija u kojoj je ''...pijani Patrik, potpuno pijan poslije pet pelinkovaca pošao prasnuti polovnjaču preko puta pa posrnuo posred pješačkog prijelaza...''

TRENJE KURCA I JAJA…..














- 19:12 - Komentari (5) - Isprintaj - #

Ožujak 2015 (1)
Veljača 2015 (2)
Siječanj 2015 (8)
Prosinac 2014 (8)
Studeni 2014 (7)
Listopad 2014 (6)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (8)
Srpanj 2014 (6)
Lipanj 2014 (3)
Svibanj 2014 (5)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (6)
Veljača 2014 (5)
Siječanj 2014 (8)
Prosinac 2013 (5)
Studeni 2013 (8)
Listopad 2013 (6)
Rujan 2013 (12)
Kolovoz 2013 (12)
Srpanj 2013 (8)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (8)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (13)
Veljača 2013 (8)
Siječanj 2013 (6)
Prosinac 2012 (8)
Studeni 2012 (7)
Listopad 2012 (7)
Rujan 2012 (8)
Kolovoz 2012 (8)
Srpanj 2012 (5)
Lipanj 2012 (3)
Svibanj 2012 (5)
Travanj 2012 (6)
Ožujak 2012 (5)
Veljača 2012 (7)
Siječanj 2012 (12)
Prosinac 2011 (8)
Studeni 2011 (8)
Listopad 2011 (9)
Rujan 2011 (7)
Kolovoz 2011 (7)
Srpanj 2011 (10)
Lipanj 2011 (8)
Svibanj 2011 (8)
Travanj 2011 (9)















































Tesla je umro,Einstein je umro,a ni ja se ne osjećam najbolje - MAURICE SPIGOROVSKY

free counters