free counters

SEKS, POLITIKA I GOSPODARSTVO

utorak, 20.11.2012.

THE WALKING DEAD

Otkud početi?
Prepričavati Vam radnju?
Nema smisla!



Ako bar jedan od Vas nakon čitanja današnje epizode skine sa net-a 'Hodajuće mrtvace' i navuče se kao što je slučaj sa mnom, mojom malom, Luxonom, Luxonovom curom ( koja inače više preferira romantične komedije) i još šačicom dragih ljudi moja misija će biti više nego uspješna.
Jednostavno, radi se o jednoj od najboljih serija koje su moje oči ikad vidjele.
A vidjele su ih, fala Bogu, poprilično...

Legendarno otvaranje druge sezone u Americi je gledalo sedam milijuna i tristo tisuća pretplatnika i na taj način je srušen desetogodišnji rekord američkih kabelskih televizija.
Ako budete imali prilike pogledati tu epizodu (ja sam je gledao dvaput) u kojoj šačica preživjelih zaglavi na kraju nepregledne kolone automobila da bi se koji trenutak kasnije morali suočiti sa pravim, pravcatim krdom zombija znat ćete u čemu je kvaka.

Nešto nenadjebivo!
Nezaboravno!
Još neviđeno!
Suspens od kojeg pucaju živci.



O ZOMBIJIMA OPĆENITO

Do pojave 'Hodajućih mrtvaca' zombiji su mi bili potpuno luzerski junaci horora.
Siroti jadnici.

Hodaju u čoporima, bauljaju bez pravog cilja, ništa ne rade, nemaju grama mozga i samo prave štetu (hm...netko zloban bi povukao paralelu sa desničarima i to onoj podvrsti koja zviždi generalu Gotovini kad se na Trgu bana Jelačića zahvaljuje predsjedniku i premijeru, ali za to stvarno moraš biti zloban).
Prve falše zombije u životu sreo sam u filmu 'Omega man' sa Charltonom Hestonom (remake tog filma je 'Ja sam legenda' Will Smitha, ali ovaj prvi mi se više usjekao u pamćenje valjda zato što sam ga gledao kao dječarac).
Horror verzija 'Pale sam na svijetu' nije bio baš lak zalogaj za mulca od sedam-osam godina.

O onim pustim mrtvačinama utjelovljenim u filmovima Georgea A. Romera čitam cijeli život kao o klasicima nad klasicima, a ja za te pizdarije nikad nisam imao ni volje ni živaca.
Ionako je nakon 'Exorcista' svaki naredni horror obični labuđi pjev.

Idući susret sa zombijima upriličio je legendarni Vincent Price (pitaj Boga da li je sirota živ) u sceni kad Michael Jackson u onoj svjetlucavoj crvenoj jaknici (koju je osamdesetih imao svaki cigić koji je držao do sebe) i ona njegova preslatka crnkinja u 'Thrilleru' prolaze kraj groblja.
Tko može zaboraviti onu zlokobnu recitaciju i spodobe koje izlaze iz grobova:

''...Darkness falls across the land
the midnite hour is close at hand.
creatures crawl in search of blood
to terrorize your neighborhood...''

Moj prijatelj Ozi je te davne '84. iz Australije donio video kazetu 'The making of Thriller' koju smo tog ljeta pogledali brat bratu petsto puta.
Onog mrtvaca koji, nakon što okruže Jacksona i dragu, zatvori usta pa mu iz gubice krene gusta crna slina sam sanjao noćima jebo mu ja mater strašnu.



Idući susret sa mrtvačinama se dogodio 1986. u prvoj i ponajboljoj epizodi Dylan Doga pod nazivom Doktor Xabaras.
Točno taj tip zombija žari i pali u seriji 'Walking dead' samo su Dylanovi zombiji prema ovima male bebe.

Nakon 1986. nikad se više nisam susreo sa zombijima (ako ne računamo Miroslava Tuđmana) do prije dva mjeseca.

Luxon mi je DVD-e sa prve dvije sezone dao još prije ljeta, ali kao i većinu Vas u ovom trenutku koji niste gledali seriju odbijala me pomisao o 'bliskoj budućnosti u kojoj čovječanstvo pohara bolest koja ljude pretvara u zombije, a rijetki preživjeli bježe od njih i njihova ugriza kako ne bi i sami postali zaraženi.'
Većina njih na sam spomen nekih hodajućih leševa samo odmahne rukom i kaže:''Ma ne volin ti ja te fantazije!''
Greška!

Kad je krenulo više nisam mogao stati!



FANATIZAM U NAJPOZITIVNIJEM OBLIKU

Prošle jesni i zime smo moja kćer i ja pogledali svih sto dvadeset i nešto epizoda 'LOST'-a.
U komadu!
Seriju, koju osim mene nije gledao nitko normalan koga poznam, hrvatske kuće su na polovici treće sezone jednostavno prestale emitirati 'zbog nedovoljnog interesa publike'.
Kako je fanovska podrška na portalima bila više nego jaka taj potez me čudi i dan danas jer si stvarno ne mogu pojmiti tko je tu blesav.
Ne mogu vjerovati da itko normalan gleda 'Zauvijek susjede' ili onaj umobolni trash zvan 'Krv nije voda', a oni meni da LOST nije imao podršku.
Neoprostivo!
Svi fanovi 'LOST'-a su mogli potvrditi reklamni slogan da je uistinu bila riječ o rijetko viđenom TV projektu koja izaziva tešku ovisnost.
Bilo kako bilo ja sam TV Novu i nedovoljni interes hrvatskih gledatelja emisije 'Krv nije voda' zajebao na samo sebi svojstven način (vidi sliku).
Ne možete Vi mene prcati koliko ja mogu novaca potrošiti!
Drugu sezonu nisam uspio nabaviti tako da se ni Vi ne trudite bez veze.
U Hrvatskoj je nema sto posto, a okolo nisam ni tražio.
Skinuh je...podmuklo, sramno i gubitnički.



U priči o 'Lostu' me jedino smeta što je najiščekivanija, zadnja epizoda stvarno ispala ofrlje, ali s obzirom na sate i sate guštanja čak i to pada u drugi plan.

A ZAR SE OVA EPIZODA NE ZOVE 'THE WALKING DEAD'?

Je, u pravu ste, ali jednostavno ne mogu opisati koliki je gušt zaredom gledati nekoliko epizoda nečega što te zalijepilo za stolicu. Kod 'LOST'-a nam je rekord bio tri, a kod WALKING DEAD smo u komadu pogledali čak četiri.
Bez da trepneš.
Jednostavno ne možeš prestati!

Za one lijene prasce kojima je sve ovo bezveze ukratko ćemo reći da...kao prvo dabogda Vam se prsti osušili jer mi u dva dana kliknete na 'SPIG' dvista do trista puta, a niste u stanju podijeliti svoje oduševljenje sa mnom, a kao drugo riječ je o ekranizaciji kultnog stripa Roberta Kirklanda u produkciji Franka Darabonta poznatog po 'Zelenoj milji' i 'Iskupljenju u Shawshanku'.
Šerif Rick Grimes se budi u bolnici nakon dugotrajne kome i primjećuje da se nešto čudno događa. Bolnički zidovi su prekriveni krvlju, a ispred zgrade su razbacane vreće sa stotinama leševa.
Ulicama hodaju 'The Walkers' (Šetači)...
Rijetki preživjeli u grupama pokušavaju naći sigurno utočište….



A light motiv druge sezone se vrti oko male Sophie.
Mala se izgubila u šumi prepunoj Šetača i iz epizode u epizodu pratimo krajnje očajničku potragu.
Kad se napokon susretnu riječ je o prizoru kakav još nije viđen u cjelokupnoj povijesti televizije.
Fanovi 'The Walking dead' ga spominju kao najjači moment.

Svi koji znaju o čemu se radi se vjerojatno slažu sa mnom.
A ovima kojima je ovo bez veze otkrit ćemo da je….e nećemo!

THE WALKING DEAD – POSLUŠATE LI ME NEĆE VAM BITI ŽAO!!!

Evo Vam za kraj trailer prve sezone:











- 17:42 - Komentari (7) - Isprintaj - #

Ožujak 2015 (1)
Veljača 2015 (2)
Siječanj 2015 (8)
Prosinac 2014 (8)
Studeni 2014 (7)
Listopad 2014 (6)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (8)
Srpanj 2014 (6)
Lipanj 2014 (3)
Svibanj 2014 (5)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (6)
Veljača 2014 (5)
Siječanj 2014 (8)
Prosinac 2013 (5)
Studeni 2013 (8)
Listopad 2013 (6)
Rujan 2013 (12)
Kolovoz 2013 (12)
Srpanj 2013 (8)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (8)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (13)
Veljača 2013 (8)
Siječanj 2013 (6)
Prosinac 2012 (8)
Studeni 2012 (7)
Listopad 2012 (7)
Rujan 2012 (8)
Kolovoz 2012 (8)
Srpanj 2012 (5)
Lipanj 2012 (3)
Svibanj 2012 (5)
Travanj 2012 (6)
Ožujak 2012 (5)
Veljača 2012 (7)
Siječanj 2012 (12)
Prosinac 2011 (8)
Studeni 2011 (8)
Listopad 2011 (9)
Rujan 2011 (7)
Kolovoz 2011 (7)
Srpanj 2011 (10)
Lipanj 2011 (8)
Svibanj 2011 (8)
Travanj 2011 (9)















































Tesla je umro,Einstein je umro,a ni ja se ne osjećam najbolje - MAURICE SPIGOROVSKY

free counters