free counters

SEKS, POLITIKA I GOSPODARSTVO

nedjelja, 03.07.2011.

'SPIG'-ove OTOČIĆANSKE ŠTORIJE - VELIKI LJETNI SPECIJAL

Bojler je montiran i namješten na 'economic', slike gajeta istrgnute iz nekog starog Mihanovićevog kalendara krase svaku prostoriju, onaj vlažni i smrdljivi linoleum u sobi je bačen u tri pičke materine gdje mu je odavno i mjesto, jeftina i ružna zelena mreža za hlad stoji rastegnuta u dvoru, a lajsna između radnog stola i kuhinjskih pločica je dvaput napunjena silikonom…
Uglavnom, sve je spremno !
Kroejšn drim !

Dobrodošli u čudesni svijet – apartmana !

IZNIMNO DUHOVITI HRVATSKI BLOG
'SEKS, POLITIKA I GOSPODARSTVO'
s ponosom predstavlja

ZIMMER FREI, JEBEM VAM MAJKU !

PROLOG

'Evo ih, vrag in sriću odnija !'
Mantra je to koju već pedeset godina ponavljaju stare babe u mom selu kad se početkom proljeća, onako sramežljivo, pojave prvi turisti.
Koji je uzrok te nepodnošljivosti i ksenofobije probat ćemo otkriti u današnjem ljetnom specijalu.

Kao što ste vjerojatno i sami zaključili ona prošla 'gitaristička' epizoda je, bar nama, nešto najsavršenije u cjelokupnoj povijesti kućnih računara i ako ste se prepali da ćemo se uljuljati u vrljanju po jutjubu nauštrb pisane riječi, prepali ste se zakurac, jer nećemo.

Naša lipotica Šima ima potpuno pravo !

A SAD BISTE VIŠE MOGLI POČETI OVAJ JEBENI LJETNI SPECIJAL JER STE SE UZASRALI KAO I OBIČNO…

Budući da kolega i ja veći dio dana kontaktiramo sa svakakvim ljudima, a ljeti i s australskom dijasporom, mislim da smo u potpunosti kompetentni reći nešto više o našoj slavenskoj braći koja će oboružana paštetama, six pack pivama, napuhanim zmajevima i onim thule kurcima na porta paku okupirati naš Jadran.

Zašto su Srbi naši prirodni neprijatelji?
Što je rekao Bosanac kad su Česi '68. plakali u Rijeci kraj tranzistora? Zašto pijani Poljaci zapišaju poplune?
Zašto Slovenci mrze 'čefurje'?
Koja je najzamršenija europska rečenica?
Što je 'SPIG' u svom kontroverznom eksperimentu gurnuo Srbinu u guzicu?

Odgovore će dati 'SPIG'-ov ljetni specijal !

Kako se ne biste izgubili u količini teksta koji ćemo u narednih dvadeset minuta nasrati odlučili smo napraviti nekoliko cjelina.
Idemo redom…praviti cjeline !

POLJACI

Dokazana noćna mora svakog iznajmljivača.

Poljaci će u većini slučajeva dokazati da su najgori gosti, a to objedinjuje neke od slijedećih elemenata:

a)u apartmanu gori klima, a njihova anemična koža pola dana cvrči na plaži
b)Poljakinja pri odlasku gazdarici krade tuperware posuđe
c)šporki su i neuredni
d)jebali bi se za dva eura (ne- seksali, Govnjareviću, već si se poveselio da ćeš za četrnaest kuna slatki vonj pizde poljske oćutit' !)
e)na plažu idu s praznim najlonima kako bi mogli krasti smokve

Inače, po jednom govnu nikad ne možeš ocijeniti čitavu naciju, ali čuli smo već toliko ružnih epizoda s Poljacima da smo se malo zabrinuli…

Ako ispada da ja sad širim neku mržnju pitajte moju mater kakvu je facu složila kad je klinički mrtav pijan Poljak prije dvije godine ispraznio svog smrdljivog poljskog miša i navodnio deku, plahte, podnice, laminat, tepihić….
A onda sutradan počeo i nešto srati na poljskom.

Svaka čast Zbigniewu Bonieku, Ivanu Pavlu drugom, Loleku i Boleku i Partyzantu, ali zašto je njemačka - disciplina, francuski - poljubac, američki - san, češka – jaja, srpski -roštilj, hrvatski - jal, a samo poljski…. zahod?

ČESI

Tko nikad nije čvrsto držao ud i donjim dijelom šake ritmički nabijao po testisima misleći pritom na neku Čehinju to nije čovjek !
Ja sam jednom daaaavno jednu kao nešto bario i, normalno, dobio pedalku kao kuća, ali njena prisutnost u mojim erotskim snovima bila je nemjerljiva.
Marcelka je to ljeto, vođena mojom sigurnom rukom, iz mene iscijedila sigurno tri deca …u kanalizacijski odvod.

Bila je toliko lijepa da bi jedan moj drug iz vojske rekao da bi joj čovjek i govno pojeo.
Sad mora da joj se štuca !
Uz Dalmatinke i čitateljice 'SPIG'-a definitivno srcu mome najmilije ženske jedinke koje je Bog ikad stvorio.

Hrvatska stigma o Česima kao jadnicima koji dolaze na ljetovanje prekrcanih bunkera obično dolazi iz usta one hrvatske žgadije koja zimi kao ide na skijanje, a većinu godine se žderu frigana jaja.
O tome da i oni isto natrpaju bunker k plus pizdarijama (i wc papirom) i ne treba trošiti riječi.
I zato im u ime uredništva 'SPIG'-a toplo, i od srca jebemo mater !

Da sam ja Čeh ja sigurno ne bi zalazio u naše dućane jer nisam budala da me guli narod tri put gluplji od mene.
A od mafijaških cijena po restoranima trenutno bih 'strch prst skrz krk' ('turnuo prst u grlo',prema 'Guinessovoj knjizi rekorda' ovo je europska rečenica od koje se najviše lomi jezik.)

A evo Vam jedna anegdota s kraja šezdesetih godina prošlog stoljeća kad su na nekoj riječkoj plaži Česi, okupljeni oko tranzistora, slušali dramatične vijesti o studentskim nemirima, a neki su i plakali.

Vidio ih je Bosanac, došao do njih i zapitao:''Pa dobro ljudi, što Vam se desilo da plačete?''
''A veliki nemiri u našoj zemlji !'', odgovori Čeh.
''A ima li mrtvih?'', zapita Bosanac.
''Ima!'', reče Čeh.
''A koliko?'', uporan je Bosanac.
''Zasad dvoje!
''Ih !'', odmahne rukom Bosanac,''Tol'ko ih je kod nas na malo boljoj svadbi !''

BOSANCI

Hrvatima najmiliji susjedi, al' nitko ih ne bi volio za prve susjede.
Klasična ksenofobija!
U kolektivnoj svijesti zauvijek ostali kao, uz Srbe, najkvalitetniji gosti.
Možete li zamisliti pijanog Poljaka kako zatiče petsto kuna na harmoniku?
Možete, moj kurac!
Bosanci su inače na ovim područjima bili i ostali najjebenija stranka jer se ustaško-četničko-balijskih psihopata nakotilo puno više nego ima grkljana za prerezati.
Vidite kako je to nacionalno pitanje složena problematika.
Jedino rakari, grobari i mezarlije zadovoljno trljaju ruke.

No, nemojmo se prepustiti crnjaku !

Bosanci su, uz Engleze, bili i ostali narod sa definitivno najboljim smislom za humor na planeti.
I zato ih volimo !
Ako mi ne vjerujete pročitajte ovu crticu iz jedne trgovine na našem lijepom otoku.
Ovako nešto može provaliti samo prirodni genijalac, 'SPIG' i…Bosanac.

-Dobar dan!- reče Bosanac.
-Dobar dan, izvolite?-odgovori trgovac.
-Imate li žicu za struju promjera 35 mm2?
-Ajoooj, meštre, imamo samo od 50 !
-50? A šta ja znam…da mi to nije malo debelo…a mogu li je vidjeti?
-Može, izvolite!

Gleda je simpatični Bosanac i po faci mu se čini da ta žica uopće nije loša i pita trgovca:

-A pošto Vam je metar?
-Evo samo malo…metar je…..29,oo kuna.
-???...A debelo mi je, debelo……

SRBI

Znam da sam dosadan !

Rat nisu započeli ni Partibrejkersi, ni EKV, ni Idoli, ni Disciplina kičme ni sav onaj drag i normalan svijet koji je, kao i kod nas, kao posljedicu pumpanja nacionalizmom popušio rodoljubno-privatizacijski kurac od pola metra.
One četničke kokošare ja npr. ne želim miješati sa normalnim Srbima jer ološ je ološ bez obzira koje je nacionalnosti onaj tko im je jebao mater (i obrisao kurac majicom na Boru Đorđevića.)

A naše, hrvatske šupke koji su ratovali kao Aralica, Škoro i ja zajedno (točno 0 dana) i koji Srbe ne mogu nacrtane vidjeti trebalo bi uključiti u zanimljiv eksperiment.

Dakle, jednom od njih bi trebalo vezati ruke na leđima, a tad u prostoriju uvesti omraženog pravoslavca bez hlača.
Tad bi trebalo smotati novčanicu od 500 eura u tanki smotuljak i gurnuti je Srbinu duboko u anus.
Hrvatski nacionalist bi tad trebao izvući banknotu jedino upotrebom jezika, usana, vrška nosa i toplog daha.

Tad bi svjedočili neobičnom fenomenu !

Dok bi pravi, normalni, muževni i hiperinteligentni Hrvat ogromnog spolovila kao npr. ja, tu 'igricu' odbili s gnušanjem, naš bi se lola upustio u nimalo ugodan zadatak i metodom kruženja jezikom izvukao željen novac jer domoljubni zanos je domoljubni zanos, a 500 eura je 500 eura.
Samo da mu Srbin ne ispusti jedan vjetrić.

Novac je bio i ostao prvi,
Domovina je, nažalost, tek druga…
Hrvatska stvarnost !

Pročitajte početna slova tri gornje rečenice.

Svatko tko kaže drukčije - laže !
Ili je glup do bola !
I snosi dio krivice za propast zemlje jer je svojim pogrešnim glasovanjem usrao svoju milu zemlju.

U biti, tek sad vidim da nisam ništa napisao o Srbima kao gostima jer ih, otkad se bavimo iznajmljivanjem, još nismo imali.
Samo znam da je najveći postotak Srba rođeno od marta do juna jer su bivali začeti na Jadranskoj obali od juna do avgusta .
Veče, more, gradele, bevanda, cvrčci na granju borova, Oliver, i stojko bi se naperio !
Jebo te što sam duhovit !

I još nešto !
Ako me dosad već nije poslao u kurac, iskoristio bih ovaj trenutak za pozdraviti našeg vjernog čitatelja u Srbiji na kojeg smo specijalno ponosni.
Hvala na razumijevanju !
Pexa, živ bio !
Znaš kako Šibenčani komentiraju finale Big Brothera?
Nemeš virovat' !

SLOVENCI

Ča greš preko starta dobiš pet tisoč !
Moja omiljena lajna iz socijalističkog 'monopolija' koji smo špilali od jutra do mraka.
Kupiš Bled i Bohinj (ili je to bio Ohrid? A u pičku materinu, pregrijala mi se RAM memorija), napraviš kućicu i kad ti netko stane na polje popušio je.

'Kekec nigdar ne bu pičšal u mojo piščalko!', rekla je Mojca kad je stric Bedanjec oteo Kekeca.

Kako se jedan moj dragi prijatelj udao u Postojni (ne u jami, već u gradu) i kako svako toliko na tjedan dana zaprdimo u Kopar, Slovenija mi je bila i ostala srcu draga.

I ovako dobrodušan i plemenit, nikad neću popušiti priču da su svi Slovenci ovaki ili onaki jer…većina onih koje sam imao prilike upoznati djeluju kao normalni ljudi…a apartman su znali ostaviti toliko uredan da im svaka čast.

Da li su svi takvi nemam pojma…

AJD' IGOROVSKY NE SERI VIŠE, NEGO FERMAJ !

Moj kolega Luxon Le Peppe bi vjerojatno to prokomentirao na ovaj način !
Nismo izasrali naše makedonske, mađarske,rumunjske i bugarske prijatelje, ali neka se strpe…doći će i oni na red !

Bio je to malo poduži ljetni specijal jer ja točno znam da kad je 'SPIG' u pitanju čovjek jednostavno ne može stati čitat' jer to sve pršti od pameti i duhovitosti.

Iako sumnjam da ste izdržali do kraja !

Ako biste i Vi usnama izvlačili 500 eura iz nečije guzice obratite nam se s povjerenjem !

Bolest nije sramota !








- 12:06 - Komentari (9) - Isprintaj - #

Ožujak 2015 (1)
Veljača 2015 (2)
Siječanj 2015 (8)
Prosinac 2014 (8)
Studeni 2014 (7)
Listopad 2014 (6)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (8)
Srpanj 2014 (6)
Lipanj 2014 (3)
Svibanj 2014 (5)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (6)
Veljača 2014 (5)
Siječanj 2014 (8)
Prosinac 2013 (5)
Studeni 2013 (8)
Listopad 2013 (6)
Rujan 2013 (12)
Kolovoz 2013 (12)
Srpanj 2013 (8)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (8)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (13)
Veljača 2013 (8)
Siječanj 2013 (6)
Prosinac 2012 (8)
Studeni 2012 (7)
Listopad 2012 (7)
Rujan 2012 (8)
Kolovoz 2012 (8)
Srpanj 2012 (5)
Lipanj 2012 (3)
Svibanj 2012 (5)
Travanj 2012 (6)
Ožujak 2012 (5)
Veljača 2012 (7)
Siječanj 2012 (12)
Prosinac 2011 (8)
Studeni 2011 (8)
Listopad 2011 (9)
Rujan 2011 (7)
Kolovoz 2011 (7)
Srpanj 2011 (10)
Lipanj 2011 (8)
Svibanj 2011 (8)
Travanj 2011 (9)















































Tesla je umro,Einstein je umro,a ni ja se ne osjećam najbolje - MAURICE SPIGOROVSKY

free counters