Neuništiva R@tnic@

petak, 18.08.2006.

Evo vam malo i mene...

Evo ovaj post pishem zato sto sam vidla da je moj buraz presao prvi paket, sto znaci da sada smijem malo tipkati za vas koji me citate :) yes

Ako mislite da sam ovih dana nesto radila onda se grdo varate. Po cijele sam dane u kuci na relaciji krevet-trosjed-stolac! Totalno sam nezainteresirana za bilo sta. Muce me oni dani u mjesecu i to uvijek se potrefi kada je vani lijepo vrijeme i kada bih mogla skoknuti do jezera i okupati se, smjc no!!!



Mislila sam na vas cijelo ovo vrijeme, cak sam se i neke blogove potrudila posjetiti i nabaciti vam komentar vise!



Nisam nesto previse raspolozena za dugo pisanje, a nadam se da ce me onaj zenski dio citateljica i razumjeti zasto, a sto se tice muskog djela...hehe...ako me razumijete super, a ako ne nikad niti necete ne isplati se objasnjavati :P:cool!!!

Sve vas lijepo pozdravljam i zelim da uzivate u ovim lijepim i suncanim danima! Posebni pozdravi Insomniji, Šljokici i Angle1 koje su mi ostavile u proslom postu najvise komentara!



Pusa, do citanja i pisanja!

18.08.2006. u 21:57 • 40 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>


< kolovoz, 2006  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Nes o mom blogceku

Blog ko svaki dr. s malo vise zanimljivosti i malo vise odurnih tema i malo vise boljih stvari....buwahahahaha

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
KORISNO ZA SVE BLOGERE
Blogovi koje obavezno čitam
*shinpou
*Nana
*Tigar33
*Teuta
*Shevicka
*GVG
*Insomnia
*2sick
*moonwalker
*Oak8888
*Šljokica
*anonyma



Free Web Counter




H.I.M.-the path

There is no turning back from this unending path of mine
Serpent turning back it stands before my eyes
To hell and back it will lead me once more
It’s all I have as I stumble in and out of grace

I walk through the gardens of dying lights
And cross over rivers deep and dark as the night
Searching for reasons why time passes by

With every step I take the less I know myself
And every vow I break on my way towards your heart
Countless times I’ve prayed for forgiveness
But God just laughed at my face
And this path remains
Leading me into solitude zones

I seek through the darkness my way back home
The journey seems endless but I’ll carry on
The shadows will rise and day will fall
And a night turns in dawn

And after the tears this smile all angels grieve with an envious song
When looking into strangers eyes
And I know where I belong




Within Temptation-Pale

The world seems not the same,
Though I know nothing has changed.
It's all my state of mind,
I can't leave it all behind.
I have to stand up to be stronger.

I have to try to break free
From the thoughts in my mind.
Use the time that I have,
I can't say goodbye,
Have to make it right.
Have to fight, cause I know
In the end it's worthwhile,
That the pain that I feel slowly fades away.
It will be alright.

I know, should realise
Time is precious, it is worthwhile.
Despite how I feel inside,
Have to trust it will be all right.
Have to stand up to be stronger.

I have to try to break free
From the thoughts in my mind.
Use the time that I have,
I can't say goodbye,
Have to make it right.
Have to fight, cause I know
In the end it's worthwhile,
That the pain that I feel slowly fades away.
It will be alright.

Oh, this night is too long.
I have no strength to go on.
No more pain, I'm floating away.
Through the mist I see the face
Of an angel, who calls my name.
I remember you're the reason I have to stay.

I have to try to break free
From the thoughts in my mind.
Use the time that I have,
I can't say goodbye,
Have to make it right.
Have to fight, cause I know
In the end it's worthwhile,
That the pain that I feel slowly fades away.
It will be alright.


homemade-Hemeroidi

u jedoj maloj sumici
odmah ispod bora
sjedila je dinica
i plakala od bola
plakala je plakala i mislila da ce proci
al je krv i dalje sikljala a vec je kuci morala poci
gurala je prstice da zaustavi mlaz taj
ali hemeroidi se nisu dali i uzvracali su kao zmaj
plakala je plakala mala dinica u sumici ispod bora,
gurala je prstice tamo gdje ne mora !!!


Evo malo interesantnih SMS-ova

-Sjecaš se kad si mi polako umocio prst, a onda ga polizao i tu radnju ponovio više puta. I shvatio, to je nešto najbolje na svijetu do sad. Tvoja Nutella.

-Tako lijepo lice, takva figura, te tajnovite oci, zanosan pogled, sexy govor, poljubac kao u bajci, no dosta o meni, kako si mi ti?

-Ležim. Postaje mi stvarno vruce. Uzimam ga rukom, vruc je i tvrd. Stiskam ga, on štrca po meni. Bez njega gorim. SUN MIX ja volim.

-Ujutro ne jedem jer mislim na tebe, popodne ne jedem jer mislim na tebe, navecer ne jedem jer mislim na tebe, po noci ne spavam jer sam gladan.

-Jedva cekam da ga uzmem od tebe, tako toplog i dugackog, pa da sa njega posišem sve bijelo i ljepljivo i da ga uzmem duboko u usta tako toplog. Oh moj slanac.

-Naucit cu vjetar da sapuce tvoje ime, cvjece da mirise na tebe, naucit cu sunce da miluje kao tvoj dlan, zvjezde da sjaje kao tvoje oci. Tada bit ces svuda oko mene...



























Opasne Macke

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us