31.01.2005., ponedjeljak

Maglovita noć

«Mama, jesi li čula zvono?» upitala sam. «Nisam, nije nitko pozvonio, čula bih.», odgovorila mi je. «Ma, nemoguće, mogla bih se zakleti…», pomislila sam i krenula prema vratima. Upitala sam tko je (na portafon) i javio mi se on, rekoh mu da silazim. Osjetila sam kao da je lagano zahladilo, pa sam obukla debelu vestu, onu koju mi je on dao. Sišla sam za nekoliko minuta. Vani se spustila magla i svjetla su bila lagano prigušena. Morala sam se potruditi da ga ugledam. Stajao je nedaleko od moje zgrade i mazio neku mačku lutalicu. Mački se zaista svidjelo maženje i cijelo se vrijeme vrtjela oko njega. Stvarno mi je bila čudna. Prišla sam mu i nasmiješila se. Danas se nismo dogovorili da ćemo se vidjeti i stvarno me ugodno iznenadio. Zagrlio me, nježno, meko, i poljubio me polako i pažljivo. Odmaknuo se i poklonio mi ružu. To je bila najljepša ruža koju sam ikada vidjela. Bila je crvena poput rubina, hladnoća joj nije smetala. «Malo si mi čudan, nekako blijed. Jesi li bolestan? Je li ti zima?» upitala sam i primila ga za ruke koje su bile hladne. «Nije mi hladno.», nasmiješio se i zagrlio me. Pričali smo neko vrijeme, ne znam više ni koliko je trajalo. Rekao mi je da me voli više od ičega i da će uvijek paziti na mene. Sjeli smo na zidić. Mačka mi je skočila u krilo i tražila pažnju. Pomazila sam ju i pasalo joj je. Bila je crna i uopće nije ličila na lutalicu. Pitala sam što ćemo s njom, a on mi je samo rekao da misli da mačka želi ići s njim, da mu pravi društvo. Rekla sam mu da će mu sigurno praviti društvo ako će se htjeti ovako maziti cijeli put. Nešto kasnije nas je mačka napustila. Neko smo se vrijeme ljubili i šaputali si slatke riječi. Bila je to najromantičnija noć u mom životu. Ponovio mi je da me voli po ne znam koji put i rekao da sada ide i da se sutra nećemo vidjeti. Poljubio me još jednom i otišao. Vidjela sam da se mačka vratila i da je hodala uz njega. Oboje su se izgubili u magli.
Vratila sam se u stan gdje me majka čekala. Rekla mi je da sjednem, da ima loše vijesti. Nakon kratkog uvoda o tome kako je imao nesreću, kako je sletio sa ceste, rekla je da je moj L. umro, da ga više nema, da je poginuo prije tri sata. «Njegova je majka nazvala baš kad si izašla, nisam te mogla dobiti na mobitel, mreža u kvaru. Jesi li dobro? Otkud ti ta ruža?» pitala je. Gledala sam tupo ispred sebe i stiskala ružu, bila je to najljepša ruža koju sam ikada vidjela.

- 20:39 - komentiraj (5) - ispiši - #

<< Arhiva >>

  siječanj, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image Hosted by ImageShack.us

narcisoidnost uključena/isključena

meni dragi i zanimljivi blogovi

Opis bloga

Pozdrav svima! Nadam se da ću čuti puno konstruktivnih kritika i, naravno, još više komplimenata :), te da ćete s uživanjem čitati. Just remember, keep the light on!

Nekoliko citata...

"Madam, without you, life is like a broken pencil - Pointless."
Edmund Blackadder

"Mercyful death how you love your precious gift."
"Then put out the light. It once put out thy light, we cannot give vital breath again. It's needs must wither."
the vampire Lestat

"Ako noćas vijesti jave da sam nestao bez traga, smiri se ne plači od sreće. Moj pokvareni osmijeh dobro pogledaj vidjet ćeš đubre, kao ja, ne umire. "
Hladno pivo

"Pripovjedaču, de pomozi. (Neću.)"
Collisioncourse

"Reći ću samo jedno, a to su dvije stvari: red, rad i disciplina!"

"I said I want the truth."
"You can't handle the truth!"
A Few Good Men

javite mi se na

poison_narcisa@yahoo.com

Priče

Pripovijetka tužne Eho

Eho je bila planinska vila, ljupka i lijepa kao ostale vile, ali je bila velika brbljavica. Uvijek je njena riječ bila posljednja. Jednoga dana, dok je Zeus sjedio na zabavi s vilama, iznenada se pojavi Zeusova žena Hera. Vile su se bojale Here, pa su htjele pobjeći, a Eho, da bi skrenula pažnju sa svojih prijateljica, stade pripovijedati na dugo i široko. Najednom Hera primijeti da su sve vile nekud nestale. Tada ona sav svoj bijes iskali na vili Eho. «Ti, sa svojim dugačkim jezikom!» vikala je Hera, «ti moraš uvijek imati posljednju riječ, ali to je jedino što ćeš imati. Više nikad nećeš moći prva progovoriti; samo ćeš ponavljati posljednje riječi drugih!»
Ubrzo poslije toga osjeti Eho svu strahotu te kletve. Ona se, naime zaljubi u lijepoga, ali taštog i bezdušnog mladića, koji se zvao Narcis. U nadi da će joj nešto reći, Eho ga je pratila svuda kuda je išao. Jednoga dana ode Narcis s prijateljima u lov. Obilazeći lovište najedanput primijeti da je zalutao, i počne vikati: «Ima li koga ovdje?» «Ovdje!» odgovorila je Eho. «Dođi k meni!» vikao je Narcis. «Dođi k meni!» ponovila je sva radosna, žureći prema njemu da ga zagrli. «Ne dotiči me se!» uzviknu mladić. «Ostavi me na miru!» «Na miru!» odgovori Eho i žalosna ostane gledati za Narcisom.
Poslije ovog događaja povukla se Eho u šumu i tamo uvenula od tuge, ali je njen glas ostao.
I danas možeš čuti u brdovitim i šumovitim predjelima, kako Eho ponavlja tvoje zadnje riječi.

Grčki mit

Narcisova povijest

Narcis nikad nije mislio na Eho, ili bilo koju drugu vilu. On je volio samo sebe. Ali, jednoga dana bio je toliko neljubazan prema jednoj vili da se ona obratila boginji osvete i zamolila je: «Učini da Narcis jednom osjeti što to znači kad mu netko, koga on voli, ne odgovara na ljubav!» Boginja usliša njenu molbu na slijedeći način: Narcis ode u visoka brda i naiđe na jedno jezerce sa bistrom vodom kao suza, okruženo visokim stijenama tako, da nikakav vjetrić nije mogao zatalasati vodu. Narcis klekne da se napije vode i po prvi put ugleda svoj lik jasno, kao u zrcalu. Očaran tim lijepim licem, nagne se još jače. «To je zacijelo neka vodena vila», pomisli on. Poželio je vilu poljubiti, ali lik nestane u valovima. Narcis osjeti kako mu ljubomora razdire srce i kad se lik ponovo pojavi, Narcis ispruži ruke. I slika u vodi učini isto. Ali kad su mu ruke dotakle vodu, lijepo stvorenje ponovo nestane. Tada Narcis reče: «Ako te ne smijem dotaći, dopusti bar da gledam tvoje lijepe oči». Slika ga je netremice gledala, a Narcis se tako jako zaljubi u lijepu sliku u vodi da više nije htio otuda otići. Postao je sve bljeđi i mršaviji, dok nije sasvim nestao.
Kad su ga vile otišle tražiti, našle su samo jedan lijepi cvijet, nagnut nad vodom. Taj cvijet nazvale su narcis.

Grčki mit