<body> Između tvoje sadašnjosti i krhotina tvoje prošlosti nikada se neće nalaziti ništa više do samo jedan stakleni zid... - Želim otići u zemlju naranči.. - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
dizajn : patka dizajn

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (5)
Veljača 2008 (5)
Siječanj 2008 (9)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (2)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (3)
Listopad 2006 (2)
Rujan 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Something about me..

Sedamnaestogodišnjakinja.Tražila sreću.Pronašla ju je.
Želi upisati psihologiju.

Ona je sanjala
Zbog njih..
Ona je plakala..
Zbog njih..
Ona se smijala..
Zbog njih..


moj msn:s.a.z.u.i@hotmail.com
Koliko vas je od 08.06.2007:
Counters
Counters



CREDITS

picture: deviantart
base code: blogskins


Između tvoje sadašnjosti i krhotina tvoje prošlosti nikada se neće nalaziti ništa više do samo jedan stakleni zid...
02.04.2008. - 13:29

Ispričavam se svima što me dugo nema.Kompjuter mi je u totalnoj banani.Pa me to spriječilo da pišem postove.
Evo toliko od mene.Da vidite da vas nisam zaboravila..

Nastavak priče:

Ona shrvana.On..hm..kako se on osjeća?Ponosan na sebe?Možda?..
Zašto joj je lagao?...Želio je sebi dokazati da može imati djevojku mlađu od sebe 15 godina?...
...
Potrčala je putem kojim je došla..nije se obazirala trči li on za njom..samo nije htjela čuti ništa što on kaže..nije mu željela vjerovati ni riječ..imao je priliku..
ali ju je potratio..
...
U trenu je osjetila bol..pala je na tlo..osjećala je bol u nogama..čula je povike ljudi..razabrala je riječ hitna...pitala se što joj se to dogodilio..ubrzo je nad njom stajao on..muškarac koji je uništio svaku onu sreću što ju je osjećala danima...osjećala je da se gubi..pred očima joj se stvorila magla..pala je u nesvijest..
...
On.Tuga ga razarala.On je znao da je kriv što je ona u bolnici.Želio ju je nazvati.Želio joj se ispričati.Ali nije imao snage...u njemu stajaše ličnost njegova što spajala je prijašnju hrabrost i sadašnju nemoć..što je on sada?samo mješavina..nije imao odgovora na to..nije ni želio znati..
...
Prošlo je tjedan dana,a njegov glas niotkuda..nije joj se javio da se ispriča za sve što joj je lagao..barem da je posjeti u bolnici kao znak da ju poštuje,da ne misli da je neka glupača..ali to je bila njena tek neostvarena želja..
...
Sutradan je duša napustila njeno tijelo..otišla je na mjesto gdje nema boli,gdje vlada spokoj..otišla je sama bez pozdrava njegovog,bez riječi oprosti,nije mogla reći mu da ga svejedno voli..Otišla je ne rekavši mu da će u zauvijek živjeti u njenom srcu...
...
On ubija sebe.Ne mogavši podnijeti da je umrla zbog njega.Oduzima si život u nadi da će negdje na boljem mjestu moći razgovarati,da će moći biti sretni,da će mu ona moći oprostiti..
On u boli posljednje pismo piše(obraća se njoj):
"Neka ovo pismo bude uručeno tebi na božjoj adresi...Boli me pomisao da te više nema..tko će se sada smijati mojim šalama..tko će mi reći da prekrasne oči imam..tko će ljubit mi usnice..dolazim k tebi..u tebi vidio sam spas..u tebi našao sam mir..istinu kazat ti moram..nisam oženjen..ona mala djevojčica,moja je kći..zove se Maristella..kaže da si joj jako lijepa..pitala me zašto si pobjegla od mene..rekoh joj da si se uplašila..htio sam joj reći da si joj buduća mama..ali čemu?možda bi to bila samo moja želja,ali ne i tvoja..želio sam s tobom izgraditi novi i bolji život..želio sam s s tobom dijeliti dobro i zlo..nije to bio hir..s tobom sam našao mir..ali ponavaljam dolazim k tebi da na božjem svijetu budemo voljeni jedan od drugoga..vjerujem da bi mi oprostila...oprosti što hrabrosti smogao nisam...kukavica sam..i ne sramim se..ali sramim se toga što ti odoh na drugi svijet zbog mene..čekaj me..vidimo se ubrzo..."...
i tako on oduzme si život i ode na drugi svijet u nadi da će ga voljena tamo čekati u haljini bijelom sa cvijetom u kosi kao najljepša vila...



| 32 | Komentiraj | On/Off |


<< Arhiva >>