<body> ...zeleno,oko moje,zeleno..tko se to sa mnomn tajno druži i tko me to voli i koga sanjam ja,i još kažu da neznam da volim u ljubavnoj vatri neznam da gorim,puno bi da kad bi znali za tebe... - Želim otići u zemlju naranči.. - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
dizajn : patka dizajn

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (5)
Veljača 2008 (5)
Siječanj 2008 (9)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (2)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (3)
Listopad 2006 (2)
Rujan 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Something about me..

Sedamnaestogodišnjakinja.Tražila sreću.Pronašla ju je.
Želi upisati psihologiju.

Ona je sanjala
Zbog njih..
Ona je plakala..
Zbog njih..
Ona se smijala..
Zbog njih..


moj msn:s.a.z.u.i@hotmail.com
Koliko vas je od 08.06.2007:
Counters
Counters



CREDITS

picture: deviantart
base code: blogskins


...zeleno,oko moje,zeleno..tko se to sa mnomn tajno druži i tko me to voli i koga sanjam ja,i još kažu da neznam da volim u ljubavnoj vatri neznam da gorim,puno bi da kad bi znali za tebe...
29.11.2007. - 18:39

ljubav kod mene ne stanuje već dugo,dugo vrijeme...hehe..nećemo sad o tome,drugom prilikom možda budem...ali sad ne..
mogla bi se osvrnuti na jedan post što ga je napisala jedna osoba koju neću imenovati,a komentari na njegov post su mi grozni..on je pisao o nedavnom spontanom pobačaju Vlatke Pokos.I onda slijede komentari na koje sam se zgrozila.Tj.nisam mogla vjerovati kako su ljudi zlobni i bezobrazni.
On je u kratkim crtama napisao kako se estradne zvijezde moraju odreći majčinstva ako žele izgraditi karijeru,što je ujedno i istina.Te da mu je žao Vlatke što je izgubila dijete.
A komentari na njegov post su grozni.Istina je da se poneke estradne zvijezde odriću majčinstva samo radi izgradnje karijere ili im je karijera u usponu pa ne žele to izgubiti.Sve je na je na mjestu,ali to ne znači da smiju toliko vrijeđati Vlatku.Pa ona je isto čovjek od krvi i mesa,ima pravo raditi šro želi.Pa neće valjda nas pitati.
Ne štitim je zbog onoga što je učinila Dikanu.I što je imala ljubavnika,ali nije lijepo od nas da joj podbacujem neke činjenice na osnovi ničega.No,svi mi imamo pravo raditi što želimo..i onda se jedan lik javi s citatima iz Biblije,grozno..kad bi se svi držali Biblije,svijet bi bio Raj,a ne ovo na što danas liči.Nemojte sad pomisliti da nisam katolikinja..jesam,ali promatram današnji svijet,i pitam se kamo on ide,u kojem smjeru i koje namjere ima..nitko nezna,svi samo idu naprijed,zgazit će i bližnjega samo da dodje do cilja..a to je žalosno..svijet se mijenja iz sekunde u sekundu..
I hope you liked it...Kiss:)



| 30 | Komentiraj | On/Off |


<< Arhiva >>