<body> My opinion is just mine,not yours.. you can hold a view in common with me if you want... - Želim otići u zemlju naranči.. - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
dizajn : patka dizajn

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (5)
Veljača 2008 (5)
Siječanj 2008 (9)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (2)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (3)
Listopad 2006 (2)
Rujan 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Something about me..

Sedamnaestogodišnjakinja.Tražila sreću.Pronašla ju je.
Želi upisati psihologiju.

Ona je sanjala
Zbog njih..
Ona je plakala..
Zbog njih..
Ona se smijala..
Zbog njih..


moj msn:s.a.z.u.i@hotmail.com
Koliko vas je od 08.06.2007:
Counters
Counters



CREDITS

picture: deviantart
base code: blogskins


My opinion is just mine,not yours.. you can hold a view in common with me if you want...
19.08.2007. - 22:31

Evo to je bio mali uvod u moju današnju temu.Opet sam inspirirana komentarima jedne anonimke koja je stalno pisala gluposti na blogu ove cure
Da vam prvo pojasnim što je ta anonimka pisala.Cura je pisala u postu kako je danas vrlo malo talenata koji su došli mukotrpnim radom do cilja,a puno više "talenata" koji su danas aktualni samo zato što su njihovi tatice dali plavu kovertu.A time im je osiguran prolaz na današnju estradu.I onda je ta extra "pametna» anonimka napisala brdo ponižavajućih komentara,što s moje strane nikako ne djeluje pametno.
Zato sam uzela tu temu kojom želim reći da svako,ali svatko od nas ima neku svoju verziju razmišljanja na nešto.Nekolicina nas će dijeliti isto mišljenje,a nekolicina će to odbacivati.Jednostavno neće htjeti prihvatiti činjenice.Vjerujem da polovica ovog blogerskog svijeta razmišlja realno,a to znači da prihvaća tuđa mišljenja.Tj.ako im netko kaže da im se ne sviđa to i to,onda oni to nastoje promjeniti.Ili pak netko pljuje po tuđem blogu.Prvo:on tu osobu osobno nezna,a drugo:želi se isticati među drugima.Ili na taj način da njegov blog postane posjećeniji.Zašto da nekome pišem ponižavajuće komentare,kad to stvarno ne mislim.Time automatski apeliram na sebe,pokazujem se kao neka oholica i tada me ljudi neće gledati s poštovanjem,nego upravo s gađenjem.
Meni je stvarno žao te cure(zove se Kaja).Ta ju je anonimka napala iz čistoga mira.Ne svidja joj se njezino mišljenje,pa hop,ajmo ju malo blatiti.To nije lijepo.Ako si u blogerskom svijetu,onda budi kakav jesi,a ne netko drugi kakav bi želio biti.
Čim si svoj,odmah ćeš biti čitaniji.
Također se možete dijeliti mišljenje s nečijim komentarom.Znači nadovezati se na njega.
I za kraj,pokušajte cijeniti svačija mišljenja,ma kakva god ona bila.Jer time ćeš upoznati boljeg sebe,a lakše ćeš pronaći što ti smeta kod nekoga.Ako ćeš pljuvati nekoga,pljuješ i samog sebe.Bit je u tome da svaki na ovoj zemaljskoj kugli ima pravo izraziti ono što on osjeća i misli,a pritom na cijeni tuđa mišljenja.
Do idućeg posta mi budite pozdravljeni,a ja pozdravljam:Maju.Kaju,.Dajanu,Tajanu...

Puseko.....:=)))))



| 14 | Komentiraj | On/Off |


<< Arhiva >>