<body> Moja Abeceda - Želim otići u zemlju naranči.. - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
dizajn : patka dizajn

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (5)
Veljača 2008 (5)
Siječanj 2008 (9)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (2)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (3)
Listopad 2006 (2)
Rujan 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Something about me..

Sedamnaestogodišnjakinja.Tražila sreću.Pronašla ju je.
Želi upisati psihologiju.

Ona je sanjala
Zbog njih..
Ona je plakala..
Zbog njih..
Ona se smijala..
Zbog njih..


moj msn:s.a.z.u.i@hotmail.com
Koliko vas je od 08.06.2007:
Counters
Counters



CREDITS

picture: deviantart
base code: blogskins


Moja Abeceda
18.05.2007. - 12:49

Pošto sam dobila štafetu od Tanjice,moram to ispuniti.

A-amor-->bog ljubavi,amorova strelica,...đ
B-baby,balada-->obožavam malu djecu,pjevušim u sebi dok sam tužna
C-cmok-->obavezno svakome na kraju sms-a to napišem..
D-deka,duša-->nemogu spavati bez dekice,vjerujem da mrtve duše postoje
E-Emily,Eugen-->super mi je to ime,tako se trebala zvat moja sister,ali nažalost nije tako..Moja
prva vrtička ljubav..
F-family,fakin,fruits-->nebi mogla bez obitelji,tako ja zovem neke tupavce,obožavam voće
G-grom,gejša-->bojim se grmljavine,
H-hrana,-->užasno puno jedem
I-Iva-->namjeravam takvo ime dati kćerkici ako ću je imati.
J-Janna,Jebemu-->nekad bio moj nadimak na blogu,to znam nekad izlanuti onak u afektu..
K-kamion,koliba-->mrzim kamione,jednom sam sama izgradila kolibu
L-lubenica,lumen,Lidya,-->obožavam lubenicu,ponekad me nazovu lumenom,sestrična mi se zove
Lidya(pozz njoj!)
Lj-ljubav,ljeto,-->veliki osjećaj koji te vodi kroz život,ne treba biti prema voljenoj osobi,već prema
i svima ljudima,ljeto-uf,jedva ga čekam da dođe...
M-mama,matrica,mobitel,-->prva riječ koja sam izgovorila,jednom sam imala problema sa matricom
dok sam pjevala,mobitel-nemogu bez njega,no way!!
N-njoki,njihalo,njarnjasi-->fino jelo,njami njam,većinu djetinstva provela sam ljuljajući se,njarnjasi-
jedna kazališna trupa koja me privukla svojim imenom..haha
O-opatica-->nebih mogla biti opatica,svaka čast njima
P-pas,pizza-->imam malog peseka kojeg obožavam,pizza,uf,same te misli tjeraju da gutaš sline..
R-reinkarnacija,roberto-->vjerujem da postoji,iako to nije dokazano,lijepo ime..
S-suknja,soba,-->nevolinm baš nositi suknje,u njoj provodim najviše vremena..
Š-šuma,Španjolska-->mrzim biti u šumi,budi mi neki nelagodan osjećaj..Htjela bi ju posjetit.
T-tanja-->cura s bloga,koja mi je fkt užasno draga,pozz ju
U-umišljenost-->mrzim to
V-vitkost,-->nikako da se zdebljam
Z-zoro,Zeland-->onaj film u kojem glumi A.Banderas,imam želju jednom otić tamo
Ž-žaklina,žamor,-->glupo mi je to ime,ništa posebno taj žamor...


Evo zahvaljujem se Tanji što mi je predala štafetu,pa je ja predajem ovim ljudima:
Lore & Mya
Terminatorici
Maji



| 21 | Komentiraj | On/Off |


<< Arhiva >>