<body> If tomorrow never comes... - Želim otići u zemlju naranči.. - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
dizajn : patka dizajn

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (5)
Veljača 2008 (5)
Siječanj 2008 (9)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (2)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (3)
Listopad 2006 (2)
Rujan 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Something about me..

Sedamnaestogodišnjakinja.Tražila sreću.Pronašla ju je.
Želi upisati psihologiju.

Ona je sanjala
Zbog njih..
Ona je plakala..
Zbog njih..
Ona se smijala..
Zbog njih..


moj msn:s.a.z.u.i@hotmail.com
Koliko vas je od 08.06.2007:
Counters
Counters



CREDITS

picture: deviantart
base code: blogskins


If tomorrow never comes...
27.01.2007. - 22:58

Ajme piplsi kako sam ja teška za održat obećanja.Čista ništica.Ma ja sam glupa,da gluplja nemogu bit.Imala sam priliku bit s jednim dečkom,a ja njega otkantala.Isuse kako sam ja smotana.Sve je lijepo krenulo,dok se ja nisam sjetila Martina.One budale za kojom sam plakala ko slon.Fakat mi je sad žao tog tipa.Ja uvijek moram neku glupost napravit.Sad za 1 mjesec dana jedna cura ima roćkas u kleti,pa ću se napit ko deva.Niti me briga za ikoga.A sad da se obrnem na školu.Prekjučer sam se toliko nasmijala koliko nisam u zadnjih 10 godina.Dvije,ajmo reć fufice,ili LOLITE su se potukle poput divljih mački.Na sredini aule pred svima.Prava predstava,besplatna,ali smiješna.Da ste to vidli,ja mislim da bi se ste se valjali po podu.Nikad nisam vidla da se tako odrasle cure,s barem malo soli u glavi,tako žestoko potukle.Nitko nezna koji je razlog.
Zadnjih tjedan dana sam u onim danima.Sve mi smeta.Užasno sam živčana.Posvađala sam se s mamom.Joj,poprimila sam njenu narav.Tvrdoglavost.Mene čovjek mora za nešto molit na koljenima.Neznam jel to good or bad..Al meni je ovak dobro.Inače,ne volim baš osobe koje su easygoing.Mislim svatko bi u svoj glavi morao imati točku na i.Heh...moja filozofija..
Hihi..Naši su sprašili Čehe.Njihova 6 uzastopna pobjeda.Još samo Španjolci i mi smo legende..Meni su tak simpa Zrnić,Vukić,Balić,Lacković...moram se pohvalit da sam uživo vidla Venia Loserta.Prezgodan je..
A SAD DA SE ISPRIČAM SVIMA KOJIMA NISAM OSTAVILA KOMENTAR.ljudi ovih dana uopće ne stignem.Radim kao novinarka za školski godišnjak,a uz to pišem i izvješća za radio.Ne radim za radio emisiju,nego pišem skripte voditeljima,i tako.Vrlo zanimljiv posao.A dobim ja i pare.Heh..a sad pozdrav Maji,Tanji,Hani,Tiny,Adri,Lori,no so stupid girl..sorryte ako sam kog zaboravila...pogledajte koliko je sati..ja sam krepana,čitav dan za kompom,jela nisam ništa...ja vas sad pozdravljam...nemogu obećat da ću napisat postu ponedjeljak jer nisam sigurna..al svakako navratite možda nešto narišem..pusaJ

Vaša SiStEr:-)



| 52 | Komentiraj | On/Off |


<< Arhiva >>