<body> Želim otići u zemlju naranči.. <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
dizajn : patka dizajn

  rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (5)
Veljača 2008 (5)
Siječanj 2008 (9)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (2)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (3)
Listopad 2006 (2)
Rujan 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Something about me..

Sedamnaestogodišnjakinja.Tražila sreću.Pronašla ju je.
Želi upisati psihologiju.

Ona je sanjala
Zbog njih..
Ona je plakala..
Zbog njih..
Ona se smijala..
Zbog njih..


moj msn:s.a.z.u.i@hotmail.com
Koliko vas je od 08.06.2007:
Counters
Counters



CREDITS

picture: deviantart
base code: blogskins


16.09.2006. - 16:48

Pozz....

Neam blage kaj da vam napišem...al evo da vam kažem....molim vas da glastae za moju mačkicu Medenu da postane naljepša mačkica rujna....sve što morate učiniti je otići na ovu adresu whiskas.com.hr i sa strane ćete vidit natpis proslavite svoju mačku...to stisnite i na stranici 2/5 naći ćete ime Medena..e to je moja mačkica...svima sam zahvalna što ćete glasat za moju mačkicu Medenu...i tak..danas sam išla kupovat knjige u antikvarijate....i kupila sam..al mi neke fale i tak...e da jučer sam bila na koncertu Dražena Žečića,a danas idem na Crvenu Jabuku....joj bilo je odlično....ajd neću vas zamarat nekim svojim bzvznim izjavama...inače ja sam dobro...nisam dobro..bolesna sam....šta to ja trabunjam...užasno me boli grlo,glava i zajebava me nis...al ipak me to ni spriječilo da idem na koncert.....pijem neke konjske tablete i nevjerojatno moram ih pit 3 puta na dan....af.....ajd sad gibam..moram ić...kissam vas sve i još jedanput vas molim glasajte za moju mačkicu...pusa..

Pusa od M@Ł€n€_16

Nastavak:dodano:19.9.06. u 13:48

Evo ja sam u nekoj zadrtoj depri...neznam kaj mi je...stalno plačem...danas sam baš razmišljala o svome bivšem...čim sam u svojoj svijesti zamišljala njegovo lice...krenula mi je suza niz lice...koliko smo dana proveli zajedno...koliko smo puta se smijali nečemu bezveznom....bila su to moja vremena za pamćenje...bio je on moje malo sunce....nitko nezna koliko sam ga voljela...ali on je to sve zaboravio..pitam se da li on ikada u sebi zaplače što smo prekinuli...da li on ikada ima grižnju savijesti...teško mi je bez njega...iako su prošle 2 god......mnoge slike govore o našim sretnim trenucima...sve bih dala da mogu vratiti vrijeme da u četiri oka riješimo pitanje što je uzrokovalo naš prekid...možda sam ja kriva....neznam...ali te slike imaju samo jedno riješenje..da ih zapalim...a što drugo da učinim...ne želim se svaki dan gristi ni žderati zbog mogućnosti da sam ja kriva za prekid....želim se osloboditi osjećaja krivnje....želim ponovno biti zaljubljena i voljena....želim disati punim plućima.....on je sretan s drugom,a ja mu želim svu sreću.....volim ga,al to mora prestati....svi mi govore da je on moja opsesija.....a nitko nezna što je prava ljubav....ja sam sada samo zrno koje treba proklijati....većinom su svi već to osjetili....tko nije bolje neka i ne proba...teško je to....ajd sad gibam..a evo vam i nekih slikica vezanih za ljubav...meni su neke fenomenalne...pozz


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



| 108 | Komentiraj | On/Off |


12.09.2006. - 15:56

Eyyy..zasad nemam inspiracije...pa sam vam pronašla ovu pjesmicu u jednoj hrpi mojih ispisanih misli....pjesma je napisana u jednom stadiju mog života kad sam mislila da više neću moć živjet kao prije....a ipak čvrsta sam i ipak sam se izvukla iz depre..i ova pjesma mi je probudila stare uspomene...odlučila sam je stavit na blog s nadom da će se nekome svidit....i još samo da vam kažem da sam bolesna i da nisam išla ova 2 dana u školu..al moram priznat mi moje društvo fali...jedva čekam sutra da ih vidim....i tak...ajd uživajte i fala svima na komentarima......pusa


Na krilima boli

Živjela sam kao kraljica...
Kao biće puno sreće...
Bila sam obsipana ljubavlju...
...šarmom,brižnošću...
Bila sam malena vila
Sve što sam osjećala ti si otkrio...
..nikad nisam bila sretnija nego tad...
..a odjednom kraj mene se pojavila druga vila...
Bila je kao cvijet u rosi...
Kao stisnuta rečenica...
...više nisam bila obsipana ničime....
..ostale su mi samo riječi hvala...
..a puno stvari se još nalazi u meni...
..toliko ti puta želim reći što sam osjećala za tebe....
..Ali čemu to...
..živim sada svoj život...
..u nadi da ćeš jednom doći i reći mi da sam jedina vila....
...taj dan mogu samo sanjati...
...ja sada plutam na krilima boli...
...Amor više ne želi moju prisutnost...
...jedino znam da se više nitko neće zaljubit u mene...
..i da više ja nikog neću voljet jer je moje srce kucalo samo za njega...
..on je bio moje sunce koje mi je svojim zrakama uljepšao dan...
..bio je pčela koja obljeće cvijet....
..bio je kapljica vode koju sam čuvala...
...ostao mi je samo njegov miris na postelji....
..svaki put kad netko spomene njegovo ime
meni krv uzvre u žilama....
..i poželim potrčati na njegova vrata...
..baciti mu se u zagrljaj...
...i vikati mu da ga volim...
...al ne želim...
..plutam u dubini duše s tugom u očima...
..i sa molitvom da se nikad ne zaljubim....


Puno vas voli vaša M@Ł€n@_16



| 28 | Komentiraj | On/Off |


Sljedeći mjesec >>