Opća histerija. https://blog.dnevnik.hr/napushenlonac

ponedjeljak, 08.10.2007.

Di je ono doma?

Helu! Ev, nisam niš objavljivala već neko vrijeme, pa mislim da bi bilo u redu. Čist reda radi. Dobro, osim Struje i ostalih izdanaka Pjevajte nešto ljubavno, ali za to stvarno nisam kriva ja nego moja druga, bolesnija polovica koja mi već neko vrijeme radi o glavi što se tiče ovog bloga. Moram se naučit služit ovim... Ugl,ev, nešto bijaše najezda dobrih koncova i fešta u zadnje vrijeme. Bijahu meni vrlo dragi Pasi na Tarapani u Marofu, no o tome se nema puno za reč obzirom da se čula jedna pjesma. Tj. da je moje uho čulo jednu pjesmu. Fala bogu da je spomenuta bila On i on. I ondak, naravno, od kraja osmog očekivani Disorder i moja ljubav Nulla Osta. Čak sam se potrudila da ostanem koliko toliko kvazi trijezna bar do zadnjeg Disorderovog akorda. A poslije koga jebe. Ovak i onak se ne sjećam. Nulla Osta mi OPET nisu svirali Poruku svijetu, stoga DODJOH DO ZAKLJUČKA DA ME MRZE I DA MOGU I NAKRAJ SVIJETA AKO HOĆU, ALI pORUKU NEĆU UŽIVO ČUT NIKAD. Ovi Caps Lock mi idu nakurac.Trebah na dane piva do Osk-a, no nešto sam ostarila u zadnje vrijeme. Trebam odmorit stare kosti na neko vrijeme, pa, Martina, ljubavi, ako čitaš ovo, u slučaju da ne ideš na Petkotinu, sl. sub. sam kod tebe. Et, brijem da je ovo sasvim dovoljno za povratak. Sutra vam napišem postetinu. I dobijete pjesmicu. Jednu od onih. :D
MAŠKARA MI NAPALA KUĆNU HIGIJENU OKER ZASTORA NA WC-U!!

08.10.2007. u 12:07 • 10 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Prosinac 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (2)
Veljača 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

television guide
television guide Counter

linkkovi


chlaf
karlitos
keksich
(the) shpeksyyy chagerica
puky
stefani
ines
dacho
charlotte

dacho
charlotte

Zemlja je otrovna i nebo crno je
Ljudi krv prolijevaju
Prokletstvo caruje
Za slavitelje nastranosti
Vrijeme dolazi
Nakon masakra leševe
Oglodati će psi
Gdje su sada oni nježni
Dobri dečki bosi
I sve te zgodne cure sa cvijećem u kosi
Već duže vrijeme trule
Isod zemlje ove zle
Šta je tu je tako je prolazno je sve
Na stare se nadograđuju
Nove frustracije
Medijske i genetske manipulacije
I najdegutantniji ratovi
Tek će se voditi
Sretne bile žene što će djecu roditi
ZLO JE POBIJEDILO I CRVENO JE TLO
ZLO JE POBIJEDILO PA NEKA ŽIVJELO
ISPIJMO RAKIJU ZA ZLO
DOBRU STARU RAKIJU
ZA ZLO!