<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

subota, 10.11.2007.

...awww...KiLL mE bEE...lalala...:s...lol...

oiiiiiiii...ev i mene...umorna sam koooooo niko...al jbg...
moram obavi svoje...
sa sam ja na redu da napisem neki post...
i ev ga pisen a neznam ni sama sta pisen...
u mene nea nis posebno...
dosada, jad, tuga, nevolja...
itd. al sts...
al zato moje Jere dolazi sutra u DUBROVNIIIK!!!
weeeeeeeeeeeee...ajem neda mi se vise pisaaaaaaaaaaaaaaa...
Bee vtp! I'l <3 U 4 ever!
...KiSoNjA...
POZZ: mojin divljakusama, Bee-naravnoooooooooo, Karli, Gabi, maci...ajme neda mi se ljudi...pozz svima!

-Bee koji video ono tream stavi? :s...ma sutra cu...cya

- 00:35 - I love... (1) - ...my teddy bear... - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.