<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

petak, 05.10.2007.

...Oiii ew i mene ppl...=)

Eto da i ja napisem neki kurac...hehehe...
U mene nis posebno, u 2 mi je praksa a sa je 1 i po...ljepo, ljepo....ma ispegla cu staru da me odbai, ka mi neda da idem s motorom...hehehe...e daaa...
NAUCILA SAM VOZI MOTOOOR!!!...FORA...a sts...
I taaako...o meni sve pise u boxu...nadam se da wam se swida kak sam uredila blog...=)
Aaa jedva cekam da dodem u Sarajevo jube...tj u tebe...:)...VTP honey!!!
ew jwan video...ja sam pisala od smjeha...al ne preporucavam ljudima sa slabim zeludcem ko Jeje...;)
KISSa svima!
Posto je zabranjen stavlja na blogove itd...ev vam link!!!
KLIKNI TUUU!!!=)
I SLIKA ZA JENDU OSOBU:::
Image Hosted by ImageShack.us

=)
CYAAA

- 13:24 - I love... (27) - ...my teddy bear... - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.