17.02.2008., nedjelja

Ljudi dogadja mi se zlo...
jucer me zajeb. MSN,a danas myspace.....


u kuratz

jucer bilo prejebeno vani...
jedna od najjacih subota...
bil je nekvi metal kocertu Hrastu...
al nisam ja to slusala....
radije sam barila
naughty
Ti
i takoca....


prvo smo se u parku na polukruznom Bađo,Mato,Mia,Sara,Gala,Ela,Marina,Dodlek,moja sestra i ja smrzavali...
onda smo sve cure osim Marine otisle u Hrast...
onda smo se nes tam gubili nutra....
Gala je razlijala soka...
onda smo isli čoporativno do Plodina....
jer su Mia i Gala isle po čokoladice...
onda smo išli opet do Hrasta...
pa sam si ja išla upada platit za koncert...
pa sam došla van kaj si ovi prekopiraju na ruku štambilj i onda smo se opet vani smrzavali....
pa sam ja spazila jednog komada koji uzasno fest jako lijepo mirisi...naughty
i onda smo to tako bili vani....
pa je Mia isla s menom pisat prek ceste na prugu i tam je bil Martin...
i Martin je rekel da lijepo pišam....
i onda sam ja otisla s dotičnom mirišljavom osobom nutra u Hrast grijat se...
i tam smo gledali kak se Megy sama sa sobom razgovara na mobitel na španjolskom i pojeli smo sve Tonkine bombone....
i onda smo ja i Dotični ošli van...
tam su Mia i Gala sedile...
onda su one doma isle...
a nama je bilo hladno...
pa me zvala majka da ce doci po mene...
pa smo se grijali....
i onda je majka dosla po mene...
i onda sma dosla doma....
i sad nebrem na fucking jebeni myspace i ubicu se.....




fak



jedna zajednička[hvala mojoj sekici Luciji koja nas je ovako lepo usliknila]


go Magda,go Magda


dečki griju cure


ove sad neznam kaj bi trebao znacitit


Moharić,Mlinko i ja


Gala,Mia i Galina torbica


Mlinko i ja

- 13:37 - Komentari (3) - Isprintaj - #

[.Magdalena]
[.14]
[.koncerti]
[.fotografija]
[.Slavenska
mitologija]
[.beera]
[.glazba]
[.smijeh]
[.pricanje]
[.vegetarijanac]
[.iskrena]
[.i ne volim emere]
[.i cajke[dernek i taj shit]

MSN:
heiress_of_devil
@hotmail.com


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

neki ljudi koje
volim i čitam

-Mia
-Gala
-Matek
-Biro
-Ella
-Luka
-Bađo
Tena
-Toni
-Dora
-Moj mali buraz

bendovi i neke dobre stranice
-PizZzdurine
-Bađo i Mato
-Hellraisers
-Monumentum mortis
-DS beer crew
-Miniclip-igrice
-Myspace
-CeZaM

u mojem društvu:

se čaga na pank


se izlazi u


nas poslužuju




se pije jeftina cuga poput


su slike obavezno zadimljene


na slikama ispadamo ko pijani kreteni


na slikama ispadamo ko mamurni kreteni


se slikamo polugoli dok slavimo


idemo ko kreteni obućeni ujutro na ulicu za novu godinu


ližemo jedni drugima šupak


smo uvijek zajedno