04.12.2007., utorak

Nevina sam - rece kurva na sudu

Mj nejm is Svetlana...
and aj ma rašn hakr...
if ju nid strong sex ju ken kol mi...
ju ken liv mi a koment and den aj vil giv ju mj nambr...
aj ken bi horny ol najt onli for ju..



Image Hosted by ImageShack.us

- 14:10 - Komentari (12) - Isprintaj - #

[.Magdalena]
[.14]
[.koncerti]
[.fotografija]
[.Slavenska
mitologija]
[.beera]
[.glazba]
[.smijeh]
[.pricanje]
[.vegetarijanac]
[.iskrena]
[.i ne volim emere]
[.i cajke[dernek i taj shit]

MSN:
heiress_of_devil
@hotmail.com


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

neki ljudi koje
volim i čitam

-Mia
-Gala
-Matek
-Biro
-Ella
-Luka
-Bađo
Tena
-Toni
-Dora
-Moj mali buraz

bendovi i neke dobre stranice
-PizZzdurine
-Bađo i Mato
-Hellraisers
-Monumentum mortis
-DS beer crew
-Miniclip-igrice
-Myspace
-CeZaM

u mojem društvu:

se čaga na pank


se izlazi u


nas poslužuju




se pije jeftina cuga poput


su slike obavezno zadimljene


na slikama ispadamo ko pijani kreteni


na slikama ispadamo ko mamurni kreteni


se slikamo polugoli dok slavimo


idemo ko kreteni obućeni ujutro na ulicu za novu godinu


ližemo jedni drugima šupak


smo uvijek zajedno