19.07.2007., četvrtak

Reklo je to da dolazi i gledam kroz prozor i utapam se u agoniji čekajuči uzalud...tako bi to željela kraj sebe...to i još nešto....željela bih povezati nešto nepovezivo...zašto mi to treba...sama sam kriva što sam se u to uvalila....neupućeno....hvala kurcu....nije bitno....samo nek si ono to zapamti...drš se prijatelju...a onom drugo:jednostavno nisam bila upućena....nadam se da nije shvatilo prema čemu sam krenula...tako volim to dvoje...ona se ne vole....ustvari ona se mrze....ali ne zbog mene....jako sam sjebana...trebam nekog...il nešto
to je bolesno...užasno...zastrašujuće....zaista mi je žao....i nezam što mi je činit....kako mu pomoći...najviše što sam napravila je to što sam mu oprostila....dali mogu još kako pomoću...jednostavno boli....tako se nadaš...a nisi upućen....i onda si sjeban....zaista mi je žao...on je dobar...to me jebe...iako je daleko...uskoro će biti u mojoj blizini....al neće biti ništa....to je užas...ja ih volim obojicu...svakog na određen način...tako želim nešto.....tako želim to dvoje....barem jedno od njih...jednom želim da se izvuće...zapravo neznam što želim...
hvala ti mia...volim te ljubavi moja....samo znaš kak je to....konačno sam shvatila da će bit moj frend i da bez njega nemrem...iako je 100 km udaljen od mene...nemrem se ja s njim svađat....evo sad mi piše....kako boli...hvala kurcu...ne ono...ovo drugo


Image Hosted by ImageShack.us

- 17:18 - Komentari (2) - Isprintaj - #

[.Magdalena]
[.14]
[.koncerti]
[.fotografija]
[.Slavenska
mitologija]
[.beera]
[.glazba]
[.smijeh]
[.pricanje]
[.vegetarijanac]
[.iskrena]
[.i ne volim emere]
[.i cajke[dernek i taj shit]

MSN:
heiress_of_devil
@hotmail.com


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

neki ljudi koje
volim i čitam

-Mia
-Gala
-Matek
-Biro
-Ella
-Luka
-Bađo
Tena
-Toni
-Dora
-Moj mali buraz

bendovi i neke dobre stranice
-PizZzdurine
-Bađo i Mato
-Hellraisers
-Monumentum mortis
-DS beer crew
-Miniclip-igrice
-Myspace
-CeZaM

u mojem društvu:

se čaga na pank


se izlazi u


nas poslužuju




se pije jeftina cuga poput


su slike obavezno zadimljene


na slikama ispadamo ko pijani kreteni


na slikama ispadamo ko mamurni kreteni


se slikamo polugoli dok slavimo


idemo ko kreteni obućeni ujutro na ulicu za novu godinu


ližemo jedni drugima šupak


smo uvijek zajedno