Jaguar Coed

subota, 09.04.2011.

Nema me...tu

Da, nema me...Nema me tu, nema me na mailu, nema me slovima tipkovnice, ni u komentarima, ni u tekstu. Postupno sam napustio ovaj svijet. Možda nisam to ni htio, zapravo dio mene nikad neće otići od vlastite riječi koje sam ovdje napisao i sasvim glupo mi je reći da ću se vratiti jednom... Nakon toliko odlazaka, povrataka, traženja. Možda zapravo i hoću, ponekad, subotom ujutro dok budem ispijao kavicu svratiti...


Nema me tu, ali ima me točno ondje gdje se i želim naći.
Posložio sam se. Svaku sitnicu, svaki detalj i svako skretanje svog srca osječam kako treba. Moran priznat da sam ostavio taman velik dio emocija da se uspijem iznenadit. Dogodilo mi se mnogo toga, mnogo izmjena, mnogo elemenata života koji me... koji me čine zrelijm... Više nisam sam, pa ni na papiru, jer dogodila se jubav... Da znam i zadnji Jaguar sa ovih prostora iščezava i osvojen je... Ali na mom prstu nije teret bijelog zlata, već snaga. Tako se i osječam, snažnijm, jačim jer znam da nikad više neću biti sam. Sam u onom smislu da se takvim osječam pored nekog... Ispustio sam dušu, mislima gurno nogu naprijed i nisam se okrenuo, nisam zažalio nisam promislio kako je bilo prije i to mi je... to mi znači puno...



Napokon slobodan idem naprijed, moja jubav je na jugu..

- 08:16 - Reci tati (18) - Ispeci - #

<< Arhiva >>