Jaguar Coed

nedjelja, 24.01.2010.

Malo me nije bilo, al...glavno da sam tu, jel tako?
Nešto mi ponestaje riječi, doduše nebih se pohvalio širokim vokabularom, ali
što mi dobro ide, mislim sve što dodirnem, svrši na dobro... hahaha, da.
Em što mi pomalo nedostajete...Eto prizna sam! uhhh
Možda se pitate kakav ću biti u ovoj godini? A kakav! Uvik isti, samo naravno uvijek pomalo intenzivnij, jači nakon povrataka u blog vode... Gdje sam sta, hm... e da, neodoljivij, interesantnij, (obožavam riječi koje me dobro opisuju, hehe) i privržen svojim manirima. Bit će tu svega, od povrataka u prošlost, do sexa na javnim mjestima, naravno pokoje moje žute minute, pa sve do Neuma. (garant jedino što ste zapamtile u prošloj rečenici jest sex ). Nema veze, nezamjeram. A kakve ćete mi vi bit??? tko zna, možda vas izludim, možda vam dopizdim, al jedno je sigurno, Jaguar je nezaboravan ..... Dobar jutro, dobar dan, dobra vam godina...

p.s znam da nemožete bez mene, jer i meni je katkad teško bez mene...
Usput, odlično sam....

- 10:00 - Reci tati (41) - Ispeci - #

<< Arhiva >>