Jaguar Coed

subota, 19.12.2009.

Moj svijet si ti

Update : 28.12.2009 time : 12.40h
Trenutno rasturam po blogu ... haha
Update : 28.12.2009 time: 13.11h
Umoria se.... hahaha

Update: 25.12.2009

*Sretan Božić *

Christmas, Avatar, Icon, MySpace Comments Pictures, Images and Photos

Upalio sam more svijeća oko kreveta. Njihova svjetlost stvarala je siluetu od naših tijela. Možda sam te prerano srušio na krevet, jer si bila zakopčana do vrata. Vani hladno i ti za to spremna. No, nikad mi to i nije bio problem. Uhvatio sam ti kosu, s obje ruke, nježno.... Tvoje usne pripale su meni. Zatvorila si oći, a ja sam te ljubio i gledao kako se topiš. Odlučno gutao, svaki tvoj vreli dah. A lice ti je bilo sasvim opušteno, predano. Jer ja nisam prestajao, jer ti to i nebi htjela. U naletu strasti, mogu raditi deset stvari odjednom. Skidao sam te komad po komad i uzimao gol, slobodan dio tvog tijela, poljubcima. Ispravila si se, do krajnjih granica. Izbacila svoje grudi, dala ih nepovratno meni. Mogao bi te pojesti, koliko me pališ. Koliko mi užariš prste, dok te ispituju. Dok traže skrivene kute, pa i ondje gdje se dražiš. Držao sam te za leđa, nemožeš mi pobjeći. U tvojim oćima uvijek se onda pojavi neka nova ti. Preuzimaš kontrolu, rušiš me. A ja kao ranjen, tražim svoj glas. Ništa ti nemogu, dok si u elementu. Dajem ti sebe, predajem se i prepuštam, uzvračam ti. Radi mi sve što poželiš. A ti čak i tu, tražiš načine da me zadovoljiš.... Zanemarivaš moje dodire, koncentriraš se na svoj cilj. Bodrim te, tišinom, prepuštam ti sav prostor oko nas. Ima te svugdje, dok mi ostvaruješ prljave snove. Odjednom padaš, gubiš snagu. Tijelo ti se lomi, tražiš moju potporu i ja ti je dajem dok te čekam... Sve iza tog, poput dijeliča vječnosti, jer što se može mjeriti.... s dvoje u ljubavi, na oblaku iznad svijeća...



Zbog zamora, ispunjenosti nečim ljepišim, zbog svega što vrijedi više od riječi.... Jaguar uzima slobodno... Neki od vas već znaju da sam to planirao i ranije, ali odgađao sam jer mi se ovdje toliko svidjelo. I ovo je moj dom... Vrijeme je da malo izađem iz okvira (iako u njima nisam nikad ni bio). Neželim vam već čestitat, valjda ću naći vremena za moje najdraže virtualne... Do tad, ostanite lijepe, mlade u svakom pogledu i pametne, ka šta sam i sam..haha, ne nije moglo bez ovakvog kraja rečenice... :)

Vaš Jaguar Coed

- 15:00 - Reci tati (39) - Ispeci - #

<< Arhiva >>