Jaguar Coed

srijeda, 25.11.2009.

Ako ikad

Sky - star clusters Pictures, Images and Photos

Nadam se da nikad neće doći tako bolan dan, gdje bi tebe draga rado drugom zamjenio. No sudbina je vrag, al mi nedaj, nedaj da budem ravnodušan...

Ako ikad, kraj sebe osjetiš
Da moj pogled, je u pod
Pusti glas i kaži mi
Što mi radiš ljubavi....


Nadam se da neću imati razloga za to, tražiti izlike za svoje gluposti, no ćudno je vrijeme koje gazi nas i sutra je novi dan, al nedaj mi, nedaj da budem licemjeran ....


Ako ikad, ostavim ti laž
Ružnu. tešku i opasnu
Pusti glas i jako udari
Moje lice varljivo....

Nadam se da ćemo možda biti ozbiljan par, al nakon noći i možda nekih problema, bez dodira tog, nedaj mi, nedaj da odem na posao...

Ako ikad bez rijeći odem ja
Iz tvoga toplog kreveta
Pusti glas, tihi jutarnji
Poljubac, da ti dam...



Nadam se da bezveze o tom razmišljam, jer borit ću se protiv toga, dušom i tijelom, ne razumom, nedaj mi, nedaj da te olako izgubim...

Ako ikad ostavim te
Kao ništa i hladnije
Pusti glas, nek zapamtim
Ostavljaš dragi pravu stvar...


Nadam se da kad jednom namjerno ti ostavim papir, pun mojih toplih riječi prema tebi, da ćeš zadržati u sebi to, nedaj draga, da neki misle da sam slab...

Ako ikad pročitaš
Koliko tebe volim ja
Ugasi svjetla i sebe mi daj...
Ali riječi ostavi, na njih draga
Tu noć zaboravi...
- 18:30 - Reci tati (10) - Ispeci - #

<< Arhiva >>