Nanny000

04.10.2007., četvrtak

...ponekad je teško zakoračiti...ali...

...Nije da se nešto ne usuđujemo napraviti
zato što je to teško,
nego je to teško
zato što se ne usuđujemo napraviti” Seneca




...Izgubila sam mnoge ljude koje sam voljela i koje još uvijek volim...
Ali sam dobila ljubav i primjer kako treba živjeti
Izgubila sam mnogo u životu. Ali usprkos tom gubitku pokušavam dobiti.
Uvijek je moguće boriti se za ono što volimo jer ima mogućnosti za novi početak...
Krenimo ispočetka!
Danas je odličan dan za krenuti s
novim projektom u životu...
Što želim postići? Gledam visoko, snivam mnogo, želim najbolje od najboljeg i život će mi darovati ono što želim…

Danas je dan za mentalno pospremanje. Odbacujem sve što me sputavalo u prošlosti, sve što mi ne čini dobro.
Otvaram srce novom životu, novoj ljubavi, novoj vezi, jer svi smo stvoreni da volimo više puta u životu jer smo i sami manifestacija ljubavi!


- 16:43 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

ovi ljudi su me potaknuli na pisanje blogova...od srca im hvala...

...list papira ...

******