Nanina relaksacija

04.04.2006., utorak

pusek i "kvazi" frendice

jebi ga, opet niš ne stignem! na faksu sam po cijele dane1 dižem se oko 8*9 idem na faks, ak nisam na predavanju onda sam u knjižnici ili na kavici i tako do osam navečer! onda dđem doma i u 9 idem u teretanu tako da do kompa neta i loga uopće ne stignem!a tu je naravno i moj brat...(stara priča)!
Inače u životu nema niš specialno osim jedne male sitnice-jedna djevojka (17g.) za koju sam mislila da mi je jaaaako dobro prijateljica s kojom sam zadnja dva mjeseeca bila skoro svaki dan(kave, filmovi kod nj, teretana, učeile smo zajedno, vozikale se u autu, pile skupa, tješile se jedna drugu zbog bivših-bili su nas ostavili u negdje isto vrijeme, jako samo se zbližile, još sam joj rekla kak bi bilo super da mi je mlađa sestra i zvala sam ju seka itd..itd....itd....) uglavnom ta moja "kvazi" prijateljica mjenjala je sve to za SEX S MOJIM BIVŠIM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!eto tako vam je to kad svima vjerujete i mislite da se takve stvari događaju samo u teen sapunicama hahah!sve bi to još dobro prošlo da je ona meni nije 3-4 puta porekla da ima neš s njim jer nisam ni ja glupa, a grad Zagreb je mali a kamoli jedan kvart i jedan kvartovski birc u kojem svi sve znaju! ne ne ne! o a ono-više ni ne kca na njegova vrata, niti se ne najavljuje, sam ulazi i .......dalje znate...boli mene ona stvarčica za njega, ali me pogodilo to što ovako nešto nisam očekivala od nje..ali eto ima već 2 tjedna od toga i kaj sad, tak ionak ne mogu ništa napravit nit ne želim, neka budu sretni i neka se samo maknu od mene, ne želim ih ni voidjet ni čut!
što bi vi na mom mjestu?! ajde neki pametan savjet:) caosssssssss

evo vam i mala zanimacija:

<< Arhiva >>