template by cromma.com

Silencio

četvrtak, 06.04.2006.

Bijah, vidjeh, čuh ... i 5 dana poslije još uvjek mi u ušima zvoni Lagrimas, Carnival i ... Silencio.

Članovi grupe Caimán Verde su u prošlu nedjelju održali koncert u Tvornici za SMA.T djecu i moram Vam reći: Vi koji niste bili nikada nećete saznati kako je bilo ... jer vam to nitko ne može opisati. Ali, prihvatite to :) neke stvari su neopisive.

Ponešto možete pročitati na blogovima Caimána i SMA.Ta ali, neće Vam pomoći ... eto, trebali ste doći!

Bilo je tamo puno plesa (wow, salserosi!) puno veselja i puno humanosti ... a onda i ponešto suza. Naime, u sjećanje na malu Karlu, Caimani su odsvirali Silencio (Ferrer/Portuondo) i ljudi su počeli izlaziti iz dvorane. Ali ne zbog (btw. odlične) vokalizacije Montera :)) nego zbog suza. A neki se nisu stidjeli ni plakati tamo, u hali Tvornice.

Bilo je krasno i nadam se da će se ponoviti... Možda za neku drugu djecu???



Silencio
Ibrahim Ferrer + Omara Portuondo

Duermen en mi jardín
las blancas azucenas
los nardos y las rosas
mi alma triste y pesarosa
a las flores quiere ocultar
su amargo dolor.

Yo no quiero que las flores sepan
los tormentos que me da la vida.

Si supieran lo que estoy sufriendo
por mi pena morirían también.

Silencio, que están durmiendo
los nardos y las azucenas
no quiero que sepan mis penas
porque si me ven llorando, morirán.

No quiero que sepan mis penas
porque si me ven llorando, morirán.

- 13:28 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Stranicu dijelom sponzorira eGlasnik