ponedjeljak, 29.05.2006.

..iz dana u dan..

lohaa!!!!nesto ste se uspavali ili me ne volite više??!! šmruc :(
kak ste?što se radi?
evo kreće nova pustolovina...hahaha...pa da vidimo što je sve to novo kod mene..ima li tako nešto uopće..hmmm nedostatak inspiracije kraj posta...
hahahahahaha šala...........
počnimo krenimo od početka,pa evo ovako prošli radni tjedan bijaše naporan fax svaki dan nema veze što je vani vruće,al izgurali smo to,ne znam kako vi stojite sa rokovima al kod nas to još niš točno nije određeno,prof su nam na putu,briga njih...jedino se mi živciramo jer nam ništa niko ne govori..jao nama kad dođu s puta...
aj sad dosta faxa,vikendddddddddddddd vikendddddddddddd hmmm pa kako preko tjedna i nema više izlazaka,moralo se nadoknaditi u subotu i nedjelju...
prvo sam u sub bila sa mojom Mariškom u D,išli gledati mog konobara,dečko nas slikao hehehe i baš je sweeeeeeet,ima dobar guz..onda smo krenuli dalje,neki do svoje bolje-gore polovice,a neki u K,tamo je bilooooo vruće,živa sauna,al dobro bilo je veselo,došla mi kumica iz Ri,nakon K,smo krenuli u P,kaf koji baš ne volim al ajd natjerali me,popilo se malo pa se i do tamo otišlo.kad ono tamo je bilo najbolje,doznala sam svakakve informacije (udat ću ga oću oću hahahhahahah Mare) i baš mi je to uljepšalo veče..došla sam kući,reći ću samo da je svitalo..
hmmm juče zadnji dan vikeeenda je bio sweeeeeeeet,bila sam na koncertu u Tvrđi,bilo mi je lijepo,krenulo je bolje u jednom djelu mog života,nešto više o tome kad se ustvrde neke stvarčice....
eto i sad je opet ponedjeljak,i opet fax,idemo u lov na potpise i pisanje seminara,al tjelesnog smo se riješili,jupiiii!!!!
sretno svima,do novog javljanja pazite na sebe i jedni na druge,cmax :0) čitam vassssss..
ps.
naslov posta je uzet iz pjesmice od elementala koja mi se sviđa :0)=

- 13:20 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

zgode i nezgode jedne obične djevojke :0)

nešto malo o meni...

hmmm što reći nikad ovakve stvari
ne znam započeti
pa eto pipolići iz osijeka sam-metropole-štogod vi mislili o tome
volim:more,plažu,sunce,snijeg,glazbu,ples,izlaske,praznike,
poklone,moj mob,moju Marišku i sve cure iz naše ekipice (M&M&J),
tatu,baku,didu,tetu,moju Zri i posebno volim mog anđela na nebu (mamu),volim se smijati,pričati na telefon,pisati poruke,ići u šopingiranje,volim plakat kad sam tužna,volim seku Nelu i sve ostale sekice i brace...
ne volim:ulizice,suze,tugu,glumatanje kod ljudi,povrće,ribu,
dosadu,učenje,fax,laž....
to je sve što mi ovog trena pada na pamet lista će se sigurno mijenjati ovisno o potrebi :0)