petak, 12.05.2006.

...nešto malo bolje....

heyyyyyy!!!!!!ewo me :0) sunce sja prekrasan je dan :0) kakve ste mi vi volje danas???znate sto pocinje danas???pa kak ne znate pa evo ga dosao je jos jedan vikeeeeeeeeeeend :0)
a prije toga uzivanja moram jos ici danas popodne na fax na engleski :0/ bljakiććććććć....al izgurat ćemo mi to.....
hoćete da Vam kažem što je sve bilo od zadnjeg pisanja???da da bila sam vani u subotu,da da popila sam malo-nisam mogla reci ne kad me posluzivao moj sjatki konobaj ;0) u dominu :0) i tamo smo sreli dosta poznatih ljudefa :0) izmedu ostalog i jednog mog ex-a koji me hm po svemu sudeći nije hm zaborafio,na njega sam djelovala fatalno-hehehheheh -nisam se umislila al malo godi njegova paznja,krenimo dalje sa pricom :0) i tak nakon domina otišli do koktela a ono tamo gužvaaaaaa vrućeeeeee,al atmosfera vesela,i sad nekog potjeralo na stranu radi sebe i onda smo išli do wc kad ono tamo guzva i sjedimo na zidicu i tak zvirlamo okolo i dode neki lik do mene kao ovo ono počeli mi pričati a likić dobar (hehehe koja greska ha Mare) blabla..i prati me tak lik vanka i lol na izlazu sretnem h,i tak svasta nesta je jos bilo....
i takva je bila subota,vesela i zanimljiva....nedjelju provela kod bake,obukla suknjicu i isla se setati po sumi :0)
ostatak tjedna je uobicajen fax fax i sinoc bili vani nas dvje,prvo odlučile bit zločeste,nemojte se smijati,kupile cigarete i s tim se zezale i osle u west i tam nam se ubacili neki likovi i tak se s njima sprdali,dosle kuci oko pol3,i isle danas na fax u 8,dakle neispavana sam poprilicno al se dobro osjecam :0)sad je kod mene baka,i bas sam fino rucala i gibam na fax....eto lijepo se zabaviteeeee danas,sutra,prekosutra :0)
cmaxxxxxxxxx do pisanja :0) čitam Vas :0)



- 14:24 -

Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

zgode i nezgode jedne obične djevojke :0)

nešto malo o meni...

hmmm što reći nikad ovakve stvari
ne znam započeti
pa eto pipolići iz osijeka sam-metropole-štogod vi mislili o tome
volim:more,plažu,sunce,snijeg,glazbu,ples,izlaske,praznike,
poklone,moj mob,moju Marišku i sve cure iz naše ekipice (M&M&J),
tatu,baku,didu,tetu,moju Zri i posebno volim mog anđela na nebu (mamu),volim se smijati,pričati na telefon,pisati poruke,ići u šopingiranje,volim plakat kad sam tužna,volim seku Nelu i sve ostale sekice i brace...
ne volim:ulizice,suze,tugu,glumatanje kod ljudi,povrće,ribu,
dosadu,učenje,fax,laž....
to je sve što mi ovog trena pada na pamet lista će se sigurno mijenjati ovisno o potrebi :0)