srijeda, 26.04.2006.

.izgubljenost zbunjenost..

lohaaaa!!!!ja stigo ;0) i kao što sam naslov kaže takva sam danas..
prvo sam mislila da je danas četvrtak i da imam fax u 11 a ja se probudila u 10,onda me tata zaključao i otišao u šetnju,pa sam imala čudne posjete,preko prozora sam pričala sa ljudima ko zadnji neandertalac ;0) i onda je tata došao a gosti otišli,i bolje da ih nije vidio,to je bio onaj moj ex I i njegov lega,došli zbog mobitela,zlo počela sam dilati mobitelima,strašno,moram prestat s tim..i onda sam krenula do moje Mariške u Tvrđu i dođe tramvaj i ja skontam fuckkkkk neam mjesečnu ni novčanik i onda sam išla nazad kući,i onda me tata odvezao jer sam jakooo kasnila i jakoooooo se ispričavam još jednom sorry Mare bar si vidjela legicu kako izgleda kad je toooootalno izgubljeno-zbunjena,razlog toga je ovo čudo na kojem ste i vi dragi moji,razlog ovom mom stanju je Internet :0) bila sam sinoć tj.jutrosss dugooo na onom vragu chatu,ma užas ;0) i još danas pišem te neke vježbe i jakoooo ću to pasti :0( jer sam prošli put sve napravila i onda sam u brzini slanja sveeeeeee obrisala to je za popizditi :0(..
eto dragi moji nadam se da sam bar jednostavno napisala ovaj post..
da Vas pitam di ćete za prvi maj???????????znam to je pitanje aktualno ovih dana...ja sve više kontam da neću nigdje nemam nekih dobrih uspomena s toga tako da ne znam što ću..
prvo ću zasad čekati noć da prestane ovaj meni zbunjujuć dan...
eto toliko :0) cmaxxxxxxxxxxxxxxxxxx do tipkarenja

- 14:54 -

Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

zgode i nezgode jedne obične djevojke :0)

nešto malo o meni...

hmmm što reći nikad ovakve stvari
ne znam započeti
pa eto pipolići iz osijeka sam-metropole-štogod vi mislili o tome
volim:more,plažu,sunce,snijeg,glazbu,ples,izlaske,praznike,
poklone,moj mob,moju Marišku i sve cure iz naše ekipice (M&M&J),
tatu,baku,didu,tetu,moju Zri i posebno volim mog anđela na nebu (mamu),volim se smijati,pričati na telefon,pisati poruke,ići u šopingiranje,volim plakat kad sam tužna,volim seku Nelu i sve ostale sekice i brace...
ne volim:ulizice,suze,tugu,glumatanje kod ljudi,povrće,ribu,
dosadu,učenje,fax,laž....
to je sve što mi ovog trena pada na pamet lista će se sigurno mijenjati ovisno o potrebi :0)