naldor

16.01.2010., subota

domace strudle ili strukle...kako ko voli...

evo mog prvog pokusaja izrade domace strudle...
jako zanimljivo...iziskuje puno strpljenja...a to hvala bogu imam!
bas sam sretna i ponosna...mama je u bedu jer kaze da njoj nikad nije tako dobro ispala...!!cerek a meni se dize rep smokin

ovako to ide u fotografijama!!!!::::::::

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

u nedjelju ako budem imala vremena i volje ide jos jedna ali sa jabukama


edit:
evo recepta !!!cerek


40 dag brasna ( mekog)
žlica ulja
2dl vode
mrvica octa ( ja sam imala jabucno koje sam sama radila fino )
soli po ukusu
1 jaje

od gore navedenih sastojaka napravit cvrsto tijesto...zatim ga razdjelit u dvije loptice...pouljit da se ne stvori korica i prekrit toplom krpom ili posudom...
ostavit tjesto pola sata.
pobrasnit stoljnjak na kome cete raditi...malo razvaljat tjesto ...kako bi si olaksali posao...i od sredine stola razvlacit jagodicama prstiju ...lagano i strpljivo prema rubu stola( stol vam mora sa sve cetri strane biti dostupan) i truditi se da tijesto bude sto tanje...
zatom filovat

fil:
sir, secer,sol, 3 jajeta...

sve pomjesat i stavit na jednu stranu kore.
zatim bocne rubove preklopit unutra ...kako fil ne bi na krajevim curio...te srolat pomocu stoljnjaka...ja sam ih rezala odmah da ne moram kad budu gotove...jer sam se bojala da ce mi se raspast kad budem rezala...
rezala sam ih sa tanjuricem za kavu!...zatim sve poslagala u nauljenu tepsiju...premazala kiselim vrhnjem...i pekla dok malo nisu dobile boju odozgora...na 170 stupnjeva...

malo sam zakomplicirala... greedy
ali ovo ce sada znat napravit i onaj tko dosad nije radio nikad ovak sta!

i meni najgora moguca izjava ( kuhara sa dobro jutro hrvatska)
i to je to ! dobar tek blabla


- 10:16 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0

< siječanj, 2010 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi