naldor

25.10.2009., nedjelja

danas mi je rodjendan

danas mi je rodjendan kao sto naslov govori !!! i jedna slikica mene i Sonje...najnovija koju imam ...od prije nekih 2 tjedna...ja sam si ista ....a ona raste kao gljiva poslije kise...
Photobucket
ova prosla godina moga zivota je bila jako burna...puno uspona i padova...
ali sve u svemu je prosla jako ugodno...
od 04.09. je nasa mala obitelj dobila jos jednog clana...koji trenutno plijeni svu nasu pozornost...i trenutno me nista drugo niti ne opterecuje nit zanima...
imala sam ja puno planova koje sam imala u vidu ostvariti do 24 godine!!! vecinu nisam ni priblizno ostvarila...ali ono najbitnije jesam...a to je moje sunce!!!uvijek sam imala zelju roditi do 24 godine...ne znam zasto ali jesam...i kako je sve krenulo ...pocela sam gubit nadu ....da ce uopce doci do realizacije ne do 24 vec opcenito....ali na moju srecu ....ipak se ostvarilo...neki ce reci da je to premalo godina za ...postat roditeljem...neki ne...ali meni je to onak izmedju i ...naj bolje mi se cini ....za mene!!!
naravno zeljela sam prije toga ...imati svoju kucu...( imam je ali jos nije tuto kompleto)i sve sto ide uz to....ali nije sve u zivotu savrseno i ...ucim zivjeti lagano dan po dan....i iskoristit ono sto mi se u datom trenutku pruza....jer zivot je jedan....i treba znat uzivat ovdje i sada...i bez nekih pretjeranih planova ( jer se uvijek izjalove) ....
trenutno uzivam u svakom Sonjinom osmijehu...i mogu biti sretna sto sam blagoslovljena takvim darom!!!

- 21:41 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0

< listopad, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi