naldor

08.07.2009., srijeda

... napokon malo odmora...

jucer sam napokon otisla kod frizerke...koje olaksanje...skinula mi je napokon svu kosu sa vrata fino...ovako je puno bolje....i da napokon sam opet tamno smedja...thumbup... ne mogu se priviknut na ista drugo...
zadovoljna sam ishodom!!!
opet kisa pada...sto znaci da cu napokon dva dana za redom lijepo spavat a ne crkivat cijelu noc od zege!!!!

danas mi je stigao paketic od nekoliko vrsta perli i zice za narukvice....te obavijest da je stigao i doticni paket ...od jucerasnje narudjbe...koji jos nisam podigla jer...mm nije dosao s posla...jedva cekam da sve raspakiram...
ne mogu vam opisat koji mi je gust kad mi stignu nove perlice!!!zubo

danas idemo na rodjendan... kumovi su dobili novu kuhinju ...a ujedno i kum ima rodjendan ...tako da su nas pozvali na veceru !!! biti ce tri para i mi! malo da se maknem iz kuce napokon u povece drustvance... ( eventualno sam s kojom frendicom na kavi )

e da...
nasla sam jos ljepsu zelenu boju za kuhinju ...ali ne znam da li ce pasat uz sve ostalo....
ovako bi izgledala moja kuhinju ....da ju ne zidamo ....i da imam vise prostora!!!
Photobucket
predivna mi je...samo ...ja bih stavila neke dr. plocice na zid...


- 14:54 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0

< srpanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi