naldor

06.07.2009., ponedjeljak

...ubi me ovo vrijeme...

neznam kako se vi nosite sa ovim promjenama vremena ...ali meni je koma...
kako sam ja nervozna od ove sparine ...pa je vjerovatno i beba ( koja to osjeti) ...tako da nema ni spavanja niti icega dr.
ne da mi se iz kuce mrdnut, i najradje bi bila pod tusem cijeli dan cool

danas me razveselila ugodna vijest... moj nakit je izabran kao najbolji u galeriji radova na stranici sa koje inace uzimam vecinu repro matertijala ... ...i dobila sam poklon bon u vrijednosti 300 kn!!! i bas sam happy ...jer ovaj mjesec nikako ne bi izdvajala novac za repro...a ovako sam ga dobila party - sto je jako lijepo...jer inace nikad nemam srece niti sa igrama ...niti bilo cime...gdje se mogu pokupit kakve nagrade!fino
lijepo sam poslala narudzbu i sad jedva cekam da stigne!!!!cerek
inace dok je ovakva zega nemam volje ni za radom...tako da ...slabo proizvodim namcor
trebala sam na kontrolu u cetvrtak ...no doktor se vraca sa godisnjeg tek 13.07 . tako da se nadam da ce se bebac strpit do tad....sa svime sto ima na umu yes
spakirala sam stvari za bolnicu ...da ne bi bilo nismo znali...posto tak i tak ne znaju tocan termin...
stvari smo sve vecinom pribavili...ostale su jos neke sitnice! cerek
doktor je rekao da je cura...no na zadnja dva pregleda nije se vidjelo ...tako da se moze jos stosta promjenit do kraja...ali nadam se iskreno da ce ostat cura cerek...( mada ni to nije nesto narucito bitno...bitno je da djete bude zdravo)


- 14:10 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0

< srpanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi