naldor

01.07.2009., srijeda

opet ja o uredjenju kuce...

trazila sam malo po netu i nasla tonu zanimljivih stvari...ili ti ideja....odlicne su mi kupaonice ovakvog stila
Photobucket
samo nemam bas neku kupaonicu u koju bi se to dobro uklopilo ...prvenstveno zato jer nemam mjesta za ovakvu kadu
Photobucket
...koja bi se savrseno uklopila ,...vec imam mjesta za tus kabinu u kutu ...tako da ce biti obicna tus kabina sa zastorom...a ne kliznim vratima...jer sam alergicna na njih.... posto se nakon nekog vremena rasklimaju i ...ne mogu se dobro ocistit...jer se u tim utorima -kliznim- zavuku gljivice....i to mi je fuj!!!

isto tako nasla sam savrsenu zelenu boju koja bi mi se uklopila u kuhinju
Photobucket
al na samo jedan zid...jer ce ostali biti bijeli ili slonova kost...

vec sam napomenula da cemo kuhinju zidat od opeke...samo doljnje elemente...jer gornji mi za sad nisu potrebni a i biti ce nekako prozracnije posto nemamo bas pretjerano svjetla u kuhinji...
tako da ce umjesto gornjih elemenata biti police ...mozda nesto slicno ovome
Photobucket
jer bas mi je simpa kad se sve vidi...od zacina do...sveg ostalog...istina je vise se prasina sakuplja ali neka ...podnjet cu ju!!! zubo
i one starinske posudice limene i staklene...to si planiram nabavit i sama sredit...vec dio i imam... tak da ce sve biti na polici lijepo i vidljivo i sareno yes
( nesto tipa ovih ... Photobucket
a za pod u kuhinji mi se svidjaju ovako neke plocice
Photobucket
kao sto su ove na slici...ili neke totalno tamne....mada mislim da ce se na ovome manje vidjet fleke flekice i prasina...


- 11:49 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0

< srpanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi