naldor

11.02.2008., ponedjeljak

...nisam bas najbolje volje...

ovih danas sam dosta ljuta......
kao prvo ....prije par dana me "obradovala" vjest da ne mozemo mjenjat krov i gornju deku na kuci....nego moramo vadit gradjevinsku i za to....ma k.... malo ....... nono....bum ja to jos provjerila....ne vjerujem nikome....
a ako je ipak istina ....onda je to jos nekoliko mjeseci vise u kuci koja nije moja....i nemam svoj mir....svoj .....prostor.....
jer dok polovim sve majstore koji mi trebaju....pa elektra da maknu kablove i sve sa kuce.....pa mjernik....pa ....tel. da maknu kablove od telefona.....pa sto stvari .....
a plan mi je bio preselit cim malo zatopli.....posto cemo se grijat na kalijevu......a i to treba sazidat,.....pa pustit da se susi .....
a jos i nac majstora za to.....
a opet ne vrijedi ranije.....kad ne znam kak ce napredovat posao

onda jeo i dva mjeseca se treba cekat da bi mogli dici kredit.....
pa i taj plac.....koji nikako da se proda ......a prvo je bila otimacina.....
al ok....drzim se onog strpljen / spašen yes
u subotu je bio sastanak u udruzi (klubu) i donesena je krajnja odluka -konacna- da se doticna nedoj..... baba izbaci iz kluba...... ali ne i njeno dijete.....
napokon sretan
za mjesec i pol dana imamo godisnju skupstinu pa onda ima pravo ulozit zalbu.....ali ako je pametna nece.....
jer zbog neistina koje je izjavila za novine......imamo je pravo sudski gonit belj ( volim ovu rijec)

sad u trecem mj. izlazem na istrakonu.....pa cemo vidjet kako ce to proci.....voljela bi se i zaletit tamo....ali....ne vjerujem da ce biti vremena i za to.....na zalost!
kupila sam si dvije velike torbetine....i bas su mi super.....pa mi je to malo diglo raspolozenje......sad snimam neku haljinu ( to ce biti moja prva......neracunajuci onu na maturalnoj od frenda....prije ohoho god. .....jer sam onda bila prisiljena dat sivat......jer mi je bio bed odbit).....e sad jos se trebam odlucit za boju...... sretan

bila sam jucer cijeli dan kodmojih..... al smo se naklafrali.....
mata je iso sa starim na pecanje....a jesu se smrzli....... rolleyes
ko im kriv kad su opsjednuti.....
i ja sam bila na " pecanju " prije nekih tri tjedna.....isto bilo hladno za poludit.....bili smo u sumi kod zdenaca ......tocnije kod sodrgrabe i rostiljali smo( ja sam rostiljala) ....mata i ja i zlatan i sanja

imam i par slikica( al je bilo dosta tmurno vrijeme..... malo magle....a i dosta rano je slikano....)
shrooms rofl
Photobucket
ja pocinjem s rostiljanjem.....prvi su na redu batacici od pilica.....na raznju eek ...posto mi nitko nije rekao da su ponjeli resetkuzujo
Photobucket
salica......caja
Photobucket

- 11:44 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi