naldor

15.05.2007., utorak

naporan dan

stigle su mi dvije super knjigice koje sam si narucila prek strijelac.hr ...posto ih nema u gradskoj knjiznici u Orahovici...ili ima ali su uvijek vani kad ja dodjem....sve ostale djelove sam procitala....i fantasticni su mi svi....tako da sam naprosto morala.... i kao sama cu ih platit ali.... " slucajno " smijeh nisam bila doma kad su dosle....pa je stari platio....a ja " cu mu vratit pare" rofl
...jednom prilikom...kad budem imala para....kupujem ih sve...i idu na zid cerek
ovo su te knjigice eek




naporan dan je bio zato jer smo licile boravak stara i ja cool... i krepala sam dead ....i bilo je jako puno ljudi kod nas danas ( nose korpu za svatove) i skuhala sam nekoliko hektolitata kave.... i oprala sto casa.... ali nema veze ....ne smeta mi to....jer ipak sam se naslusala svakojakih dogodovstina.... i druzila se malo s starijom ekipom ....thumbup
i sad nakon svih tih casa ...i svega....idem napokon prat sebe.... i citat srebrne rijeke kiss naughty eek yes cool thumbup

pozdrav svima!!!wave mah kiss zujo






- 21:51 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi