naldor

13.05.2007., nedjelja

...

totalno je strka pocela....
ali dobro sve se to moze kad se hoce dead
vratila sam brojac.... na broj koji je bio prije nego sam ga obrisala....thumbup
u petak sam bila na maturalnoj ...kod fice ... bilo je predobro.... okruzena mladim ljudima....totalno sam dobila energije.... ( elana party )
bilo je veselo... upoznala sam hrpu novih ljudi....( dragih i simpa kiss wave - ( vlatkica mah ) )iskakala se.... otvorilo jedno petnajstak piva ... sa upaljacem mouthwash
doma isla vlakom.... a od stanice pjehe... a noge bole.... poprilicno jako headbang - zbog visokih peta na koje nisu navikle!!!!! dead
buraz i filip su jos ostali poslije maturalne ...po gradu se smucali...a ja i marjan laganini.... cool vlakom....na kraju buraz dode doma 20 min poslije mene ...i to autom.... bang
danas smo bili u madji dead kupili jos hrpu cuge... na granici carinike podmitili kartonom kole.... smokin naughty - hehehe
i sad .... imam hrpu gostiju...pa da ne budu ljuti idem im se pridruzit zijev
pozdrav!!mahwave
- 19:25 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi